Ik werd gebeld door telfort of misschien een callcenter vanwege interactieve televisie, omdat ik goedkoper uit zou zijn.
Ik heb tijdens dat gesprek al gelijk aangegeven dat ik er geen intresse erin heb, ik wil het niet hebben, en aangegeven dat vanwege het feit dat ik dit jaar van mijn bewindvoerder af ben en nog steeds schulden heb ik echt dat interactieve tv niet wilde hebben.
Wat schetst mijn verbazing, een week later een brief van Telfort dat mijn bestelling in bestelling was voor de interactive televisie.
Gelijk actie ondernomen, ik kon annuleren via webmail van Telfort, ging dus niet, kon wel mijn bestelling annuleren, maar dan moest ik een brief sturen naar Annuleren interactieve televisie Postbus 217, 2400AE in Alphen ad Rijn, dus dat gedaan.
Een tijd later krijg ik een brief van KPN, ook vanwege mijn vermeende abonnement op interactieve televisie van Telfort, omdat je dan Digitenne gratis zou kunnen gebruiken.
Kpn gebeld erover en alles uitgelegt voor wat betreft Telfort, maar daar kunnen zij niets aan doen.
Weer een tijd later staat Postnl aan de deur met het pakket Interactieve televisie, ik heb dat hele pakket geweigerd en retour laten sturen naar Telfort. Dat was eergisteren.
Nu vandaag een brief uit bus gehaald die gaat over de geplande oplevering!
Het lijkt erop dat mijn unnulering niet gewerkt heeft, en dat Telfort dus beslist wat goed voor mij zou zijn, en dat ik zelf geen inspraak heb wat ik wil, namelijk geen interactieve televisie.
Vandaag gebeld, word natuurlijk niet geholpen, krijg niemand aan de lijn.
Dus Telfort wat gaan we doen eraan?
Groet
Patrick783.