opzeggen interactieve televisie

• 9 december 2012
  • 3 reacties
  • 2211 keer bekeken

Badge
Ik werd gebeld door telfort of misschien een callcenter vanwege interactieve televisie, omdat ik goedkoper uit zou zijn.
Ik heb tijdens dat gesprek al gelijk aangegeven dat ik er geen intresse erin heb, ik wil het niet hebben, en aangegeven dat vanwege het feit dat ik dit jaar van mijn bewindvoerder af ben en nog steeds schulden heb ik echt dat interactieve tv niet wilde hebben.
Wat schetst mijn verbazing, een week later een brief van Telfort dat mijn bestelling in bestelling was voor de interactive televisie.
Gelijk actie ondernomen, ik kon annuleren via webmail van Telfort, ging dus niet, kon wel mijn bestelling annuleren, maar dan moest ik een brief sturen naar Annuleren interactieve televisie Postbus 217, 2400AE in Alphen ad Rijn, dus dat gedaan.
Een tijd later krijg ik een brief van KPN, ook vanwege mijn vermeende abonnement op interactieve televisie van Telfort, omdat je dan Digitenne gratis zou kunnen gebruiken.
Kpn gebeld erover en alles uitgelegt voor wat betreft Telfort, maar daar kunnen zij niets aan doen.
Weer een tijd later staat Postnl aan de deur met het pakket Interactieve televisie, ik heb dat hele pakket geweigerd en retour laten sturen naar Telfort. Dat was eergisteren.
Nu vandaag een brief uit bus gehaald die gaat over de geplande oplevering!
Het lijkt erop dat mijn unnulering niet gewerkt heeft, en dat Telfort dus beslist wat goed voor mij zou zijn, en dat ik zelf geen inspraak heb wat ik wil, namelijk geen interactieve televisie.
Vandaag gebeld, word natuurlijk niet geholpen, krijg niemand aan de lijn.
Dus Telfort wat gaan we doen eraan?

Groet
Patrick783.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
je zult geduld moeten hebben tot maandag omdat het webcare team telfort niet op het forum aanwezig is tijdens het weekend en als het goed is heeft men jou gesprek opgenomen toen je telefonisch bent benaderd voor de telefonische verkoop dat is namelijk verplicht
Reputatie 8
Badge +16
Los van de opname, zijn ze verplicht, als de annulering binnen de 7 dagen is verstuurd, deze te accepteren.
Wacht even rustig tot maandag.
Badge
Ik heb nu gewacht tot maandag, echter heb ik nog niets vernomen van iemand die mij kan helpen, zal best wel goed komen hoop ik.
Hopelijk inderdaad hebben ze een opname van het eerste gesprek, dan zullen ze ontdekken dat ik het niet wilde hebben, in dat geval geldt de 7 dagen opzegtermijn ook niet, want dan is er iets ergens bij Telfort zelf fout gegaan, daar hoef ik niet voor te boeten met een abb wat ik niet wil hebben.
We zien het wel wat er gaat gebeuren.
Kon gisteren niet op het forum komen, kom er gewoon niet door,dat was in de avond, zo druk is het hier denk ik, vandaag overdag proberen.
Het is nu 02.22 uur in de ochtend, en nu kon ik dus wel terecht op het forum, zal dat later op de dag ook zo zijn?

Patrick783.

Reageer