opzeggen en naar nieuwe provider

  • 4 december 2012
  • 2 reacties
  • 2127 keer bekeken

Badge
het is nu 5 dec. en op mijn telfort staat dat mij abonnement verloopt op 1 jan. 
Ik heb bij een andere provider al een nieuw abonnement aan gevraagd. deze gaat echter pas 7 jan. in, met nummer behoud.
Ik weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen.
als ik mijn abonnement bij telfort nu niet verleng, wordt deze nu automatisch verlengd?
ik neem aan van wel en moet hem dus opzeggen, ben ik hier nu nog op tijd mee?
Of kan het ook zo zijn dat ik nu niets doe met mijn abonnement bij telfort en dat de andere provider hem dan vanaf 7 jan. gewoon overneemt?
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. 
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, en de telfort site is ook erg onduidelijk!
mvg Lois

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Je abonnement loopt door tot 7 januari bij Telfort en dit is tevens de einddatum bij Telfort. Je hoeft verder niets te doen en vanaf 7 januari bel je met je 06-nummer via de nieuwe provider. Vergeet niet om op 7 januari de simkaart van je nieuwe provider te gebruiken 😉
Badge
Bedankt voor je reactie!
Dit stelt gerust:)
gr

Reageer