Opzeggen abonnement zonder bijkomende kosten

  • 10 februari 2013
  • 0 reacties
  • 2000 keer bekeken

Badge
Ook wij hebben het helemaal gehad met Telfort,
Sinds Oktober zijn we(klant) en vanaf het begin al problemen.
We hebben Telfort,berschillende malen de gelegenheid gegeven,dit te verhelpen.
Zit je minstens een uur aan de lijn,om van alles te proberen met het lezen ed van de router.
Een half uur heb je internet jippie,daarna wordt je er weer compleet uitgegooid.
Ook met een nieuw modem geprobeerd,echter daar hadden we wel internet,maar geen TV 😞.
Doormiddel van twee aangetekende brieven Telfort op de hoogte gesteld,en hun een redelijk termijn gegeven,om het probleem te verhelpen.
Laatste aangetekende brief dateerd van 25 januari 2013,waar wij Telfort in gebreke hebben gesteld,en daarom het contract willen beeindigen,zonder bijkomende kosten,van het uitlopend contract tot Oktober 2013.
Afgelopen Vrijdag 8 Februari,werden wij gebeld door Telfort,en hebben hun medegedeeld,dat ze eerst maar de aangetekende brief moestten lezen,en daarna terug te bellen.
Helaas,werd er niet meer terug gebeld.
Via webformulier vandaag(10 februari 2013) wederom,beeindiging contract vermeld.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer