Opzeggen abbonementen

• 11 december 2012
  • 7 reacties
  • 2212 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 4 reacties
Geachte heer/mevrouw, Ik heb twee mobiele sim-only abonnementen bij u. Beide abonnementen heb ik opgezegd, het eerste nummer op 3 oktober terwijl het abonnement op 4 november zou verlopen. Het tweede nummer heb ik opgezegd op 30 oktober en zou ook 4 november verlopen. Ik heb een email ontvangen op 28 oktober van de klantenservice, m.b.t. opzegging nummer 1, dat het jullie niet gelukt is om het binnen de juiste termijn af te handelen en dat jullie hard bezig zouden zijn om dit af te handelen.Op 3 november heb ik een email ontvangen m.b.t. opzegging nummer 2 dat mijn gegevens zouden zijn doorgezet naar de juiste afdeling en dat ik binnenkort contact zou krijgen met iemand. Ik heb nog steeds niet vernomen en inmiddels heb ik twee afschrijvingen gehad met een verhoogd tarief omdat de kortingen verlopen zijn. Overigens, opeens staat er bij 'mijn abonnementen' dat mijn abonnementen geen einddatum zouden kennen en dat ik vrij ben om te verhogen, terwijl ik een einddatum had van 4 november 2012. Ik verzoek u nogmaals mijn abonnementen met terugwerkende kracht te beëindigen gezien ik op tijd was met opzeggen en de kosten terug te draaien gezien ik niet op ga draaien voor uw vertraagde afhandelingen.

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@s.b,

Welkom op het forum!
Spijtig om te lezen dat er bij de opzegging dingen mis zijn gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Graag ga ik voor ja wat er precies is gebeurd en hoe dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.
Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer(s) en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
Hallo Denise,

Zou u nog willen reageren op het priveberichtje?

Inmiddels is het abonnement inderdaad stopgezet, maar heb ik weer een rekening op mijn tweede nummer binnen gekregen vandaag per sms voor 49.20 euro. Dit terwijl ik al 47,01 geld terug zou moeten krijgen van Telfort. Waar deze rekening weer vandaan komt is mij een raadsel, maar het lijkt mij onjuist.
Reputatie 3
Badge +1
@s.b,

Ik heb geen privébericht van jou ontvangen, vandaar dat ik niet heb gereageerd. Wellicht is er iets misgegaan, mijn excuses hiervoor. Kun je in een privébericht aangeven om welk nummer het gaat? Dan kijk ik dit na en maak ik het voor je in orde.

Denise
Badge
Hallo Denise,

Ik heb het nogmaals gestuurd. Zou je de vraag die ik zojuist gesteld heb ook kunnen meenemen met de rest van mijn vragen in het priv'éberichtje?

Mvg,

Susan
Badge
Hallo Denise,

Er is weer geld afgeschreven van mijn rekening 19 december ( die 49 euro waar ik eerder over sprak). Ook heb ik slechts 23 euro teruggekregen, terwijl je 11 december in een privéberichtje stuurde dat ik van mijn ene nummer €31,17 zou terug krijgen en van het andere nummer €47,01.  Voor dat laatste nummer zou inmiddels 96,21 euro terug moeten krijgen.

Graag hoor ik snel van je, want het wordt nu wel vervelend. Overigens heb ik ook geen enkele reactie gekregen van jullie klantenservice per e-mail.

Mvg, Susan
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Susan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.
Ik zal er zorg voor dragen dat dit op een passende wijze wordt opgelost.
Ik heb je een privébericht gestuurd.

Denise
Badge
Hallo Denise,

Is er al meer bekend?

Mvg, Susan

Reageer