Opzeggen

  • 15 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 2262 keer bekeken

Badge
Ik heb vanmorgen per email mijn contract, sim-only opgezegd maar nog geen reactie ontvangen. Wat is de verwerkingsduur?

4 reacties

Badge +2
@Mechelina,

Wij streven ernaar u te berichten met 10 werkdagen. Heeft u wel een ontvangstbevestiging ontvangen?

Daphne
Badge
Nee, ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen vandaar dat ik lichtelijk bezorgd werd.Of het wel goed gegaan was.
Badge +2
@Mechelina,

Graag kijk ik voor u na of wij uw bericht hebben ontvangen. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Ik ben sinds 11 september aan het proberen om via de website van telfort mijn internet abonnement op te zeggen. Inmidels voor 6de keer...................
Tot op heden nog geen reactie. Is dit normaal? Ik ga er anuit dat mijn abonement op 11 oktober afloopt maar je zult wel zien dat ze daar oeilijk over gaan doen. Lijkt me nier normaal dat ze niet eens een automatsche bevestigingemail sturen!!!

Reageer