beantwoord

opvragen oude facturen

• 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Goede dag
Ik zou graag mijn facturen van heel 2016 en 2017 op willen vragen.
Nu heb ik ergens anders op het forum gelezen dat je een aantal dingen moet doorgeven zodat jullie weten dat ik echt ben wie ik beweer te zijn.
Alleen nu is mijn vraag ik moet de laatste 3 cijfers van me IBAN invullen maar ik zit onder bewind dus zij betalen alle facturen met hun rekeningnummer.Welke laatste 3 iban cijfers moet ik doorgeven,die van het bewind of mijn eigen
Mvg Melissa Reichart
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 december 2018, 19:37

Hoi Melissa, welkom op ons forum! Ik help je graag op weg met de facturen.

Klopt, uit veiligheid doen we verificatie voordat er gegevens of facturen worden verstrekt 🙂 Het werkt alleen iets anders als je een bewindvoerder hebt. Je kan te allen tijde je facturen opzoeken via Mijn Telfort. Stel dat dat niet lukt, dan kan de bewindvoerder contact met ons opnemen, om de facturen op te vragen. De bewindvoerder heeft daar een eigen ingang en contactmogelijkheden voor.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Melissa, welkom op ons forum! Ik help je graag op weg met de facturen.

Klopt, uit veiligheid doen we verificatie voordat er gegevens of facturen worden verstrekt 🙂 Het werkt alleen iets anders als je een bewindvoerder hebt. Je kan te allen tijde je facturen opzoeken via Mijn Telfort. Stel dat dat niet lukt, dan kan de bewindvoerder contact met ons opnemen, om de facturen op te vragen. De bewindvoerder heeft daar een eigen ingang en contactmogelijkheden voor.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer