opgezegd en bevestiging gekregen

  • 17 januari 2012
  • 8 reacties
  • 4183 keer bekeken

En toch blijkt het niet be-eindigd en wordt er al 3 maal geincasseerd.

Ik hoop dat het via deze manier echt gaat lukken...

Heb opgezegd bij Telfort, bevestiging ontvangen en toch werd in November, December en Januari gewoon het abbonements geld afgeschreven. (laatste 2 heb ik inmiddels laten stoneren)
Krijg ik gister een mail naar opniew een klacht ingelegd te hebben, dat het abbonement niet be-eindigd is, als ik dat alsnog zou willen moest ik reageren, tsja doet die link het niet... (eerst een foutmelding en toen ik ja selcteerde, was de klacht afgesloten)

Ik verwacht ook dat alles beeindigd wordt per 3 November 2011 zoals door Telfort bevestigd en dat het afgeschreven bedrag van November terug geboekt wordt!

Zie kopie van de email die ik gekregen heb donderdag 13 oktober 2011 14:56:27

Edit: gegevens verwijderd.

Groeten,
Mario Vermunt





*
RE: opzegging abbonement‏

[Dit bericht markeren als ongelezen] [Dit bericht verwijderen]
[Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan]
13-10-2011
Beantwoorden ▼

* Beantwoorden
* Allen beantwoorden
* Doorsturen
* Verwijderen
* Ongewenste e-mail
* Markeren als ongelezen
* Markeren als gelezen
* Alles van deze afzender verwijderen
* Bericht afdrukken
* Berichtbron weergeven
* Berichtgeschiedenis weergeven
* Berichtgeschiedenis verbergen
* Details weergeven
* Details verbergen

Telfort Klantenser​vice

*
[email="noreply@telfort.nl"]noreply@telfort.nl[/email]
Telfort Klantenservice
[email="noreply@telfort.nl"]noreply@telfort.nl[/email]
*

* E-mail verzenden
* E-mail zoeken

Toevoegen aan contactpersonen
Aan [email="mariovermunt72@hotmail.com"]mariovermunt72@hotmail.com[/email]
Van: Telfort Klantenservice ([email="noreply@telfort.nl"]noreply@telfort.nl[/email])
Verzonden: donderdag 13 oktober 2011 14:56:27
Aan: [email="mariovermunt72@hotmail.com"]mariovermunt72@hotmail.com[/email]
Bijlagen, foto's en links in dit bericht zijn ter beveiliging geblokkeerd.
Inhoud weergeven | Inhoud van [email="noreply@telfort.nl"]noreply@telfort.nl[/email] altijd weergeven



Geachte heer Vermunt,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij vinden het jammer dat u het abonnement wilt opzeggen.

Wij hebben uw abonnement opgezegd met één maand opzegtermijn. Uw abonnement wordt op 3 november 2011 afgesloten.

U ontvangt een bevestiging van de opzegging per brief.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en
snel antwoord op al uw vragen.

> Reactie versturen naar Telfort

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Advies is om al je privégegevens uit je bericht te halen.

Als Telfort deze alsnog nodig heeft om je probleem op te lossen, zullen ze daar expliciet om vragen.


Verder is onnodig dubbelposten op dit forum niet gewenst... of beter gezegd niet toegestaan.
ik postte het eerst in verkeerde topic vandaar, zie er geen delete knop om bericht te verwijderen...

Heb adres verwijderd, nummer laten staan ivm welke aansluiting cq voor contact op te nemen.
Reputatie 8
Badge +16
Ik zou alle privégegevens verwijderen.

Als Telfort contact wil opnemen, dan vragen ze je wel om de gegevens.

Nu loop je gewoon onnodig risico's op spammers of erger.

De andere post kun je gewoon wijzigen en dan leegmaken.
Badge +7
@Mario Vermunt,

Uw klacht staat uit bij de betreffende afdeling. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen.

Laïla
Het is niet te geloven!

Ik heb van jullie een eindafrekening gehad, welke op 6 februari afgerekend is.
9 euro 13 cent terug gehad, welke correct is.

Wordt er op 12 maart ineens gepresteerd om vervolgens weer 10 euro 54 af te schrijven!!!
Volgens nota datum 5 maart, ik heb geen nota gezien! Wat voor kosten zijn dit?
Abbonement is sinds November 2011 al beeindigd, welke aan jullie kant fout is gegaan.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd netjes betraald!

Tevens hebben jullie mij geregistreerd bij stichting Preventel, door alles wat bij jullie intern fout is gegaan, sta ik daar nog steeds geregistreerd?
Het heeft me sinds Novemeber al een aantal telefoontjes gekost naar dat betaalde 0900 nummer van jullie.

Ik ben echt gefrustreerd geraakt van jullie en zal iedereen afraden ooit nog bij Telfort te gaan.
Kom gewoon niet van jullie af!!!
Badge
Tevens hebben jullie mij geregistreerd bij stichting Preventel,
Tuurlijk, dit betekend gewoon dat je geen nieuw kwaakdoos abo en geen hypotheek kunt afsluiten.
Echter als je de bevestiging gewoon zwart op wit op papier hebt, dan laat je het gewoon op de rechter aankomen.
Reputatie 8
Badge +17
Preventel gaat niet over het beoordelen van hypotheek aanvragen hoor... [-X
Badge +7
@Mario Vermunt,

Vervelend dat het nog niet helemaal is opgelost, mijn excuses hiervoor. Er wordt opnieuw contact met u opgenomen.

Laïla

Reageer