Beste antwoord door Jurgen - Telfort
Onderwerp: Te weinig MB’s en andere onjuiste gegevens in Mijn Telfort
Beschrijving: Naar aanleiding van de wijzigingen in het mobiele abonnement, spelen bij een aantal klanten fouten in de gegevens in Mijn Telfort.
- Het aantal beschikbare en/of verbruikte MB’s klopt niet
- Het aantal beschikbare en/of verbruikte belminuten klopt niet
- De hoeveelheid resterende dagen klopt niet
- De foutmelding “Oeps, er gaat iets mis” verschijnt
Wat kun je zelf doen? Zet je 06-nummer en postcode en huisnummer in je profiel en plaats hieronder een bericht met screenshot of beschrijving van wat bij jou speelt in Mijn Telfort.
Zie je onjuiste gegevens, geef dan aan:
- Wat is je bundel?
- Wat klopt er niet (wat je ziet versus wat er zou moeten staan)? (bijvoorbeeld verbruikte MB's, totaal MB's in bundel)
- Voeg een screenshot toe van Mijn Telfort.
- Als je dat nog niet had gedaan, voeg dan alsnog je telefoonnummer toe aan je profiel.
Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend.
---------
Update 15-3-2018 13:15: De belangrijkste storing lijkt te liggen in de weergave van Klantvoordeel in de bundels in Mijn Telfort. Op de factuur en in de systemen die achter Mijn Telfort draaien lijken geen problemen te zitten. Hierover volgt later meer informatie.
Update 15-3-2018 16:15: We hebben vandaag een oplossing doorgevoerd die er voor zou moeten zorgen dat klanten met klantvoordeel weer de juiste bundels moeten zien in Mijn Telfort.
Update 26-3-2018 11:30: De overige meldingen worden nog onderzocht. Het lijkt weer te gaan om een probleem in de weergave. Ik verwacht in week 14 een update te kunnen geven.
Update 3-4-2018 11:45: De meldingen worden nog steeds onderzocht. In april staan er een aantal oplossingen in de planning, waaronder een oplossing voor niet kloppende factuuroverzichten. Al jullie meldingen worden gedeeld met onze technische collega's.
Update 11-4-2018 07:00: Er wordt op verschillende vlakken gewerkt aan oplossingen. Waar we eerder vrij snel een oorzaak hadden gevonden van een verkeerde weergave, is dat bij de resterende groep melders helaas niet het geval.
Update 19-4-2018 14:00: De nieuwe voorbeelden zijn ook meegestuurd naar de technische dienst. Er lijken uiteenlopende oorzaken ten gronde te liggen aan de problemen, wat ervoor zorgt dat het onderzoek uitgebreider wordt. We hopen dat we spoedig beter nieuws kunnen brengen.
Update 30-4-2018 14:00: Het probleem wordt nog steeds onderzocht.
Update 9-5-2018 18:00: Onze technische collega’s hebben de analyse van
Update 1-6-2018 18:00 De oorzaken van de storingen zijn boven water. In juni worden de laatste problemen weggepoetst. Mocht je nog zaken tegenkomen die niet kloppen, trek dan vooral aan de bel.