beantwoord

[Opgelost] Te weinig MB’s en andere onjuiste gegevens in Mijn Telfort

• 3 januari 2018
  • 318 reacties
  • 11549 keer bekeken

Toon het eerste bericht

318 reacties

Ik heb ook een 2 jarig abonnement met extra MB. Deze zijn bij mij ook sinds deze maand niet geleverd. @Telfort, hoe komt dit?
Ik heb hetzelfde probleem
Reputatie 8
Badge +17
De extra's worden sinds kort niet meer vermeld bij je abonnement echter ze zijn wel zichtbaar onder het kopje verbruik
Reputatie 1
De extra's worden sinds kort niet meer vermeld bij je abonnement echter ze zijn wel zichtbaar onder het kopje verbruik Schijnbaar niet altijd Jimny, er zit toch echt ergens een bug in het systeem waardoor dit niet altijd bij het kopje verbruik vermeld staat. Ik mis nu bij de nieuwe periode ook meer dan 1000 MB ... Die staan in ieder geval niet bij mijn verbruik, en heb er wel recht op!
Ik zie ze ook niet staan Jimny. Niet in de app en niet op de website Mijn Telfort.
Reputatie 1
De extra's worden sinds kort niet meer vermeld bij je abonnement echter ze zijn wel zichtbaar onder het kopje verbruik Schijnbaar niet altijd Jimny, er zit toch echt ergens een bug in het systeem waardoor dit niet altijd bij het kopje verbruik vermeld staat. Ik mis nu bij de nieuwe periode ook meer dan 1000 MB ... Die staan in ieder geval niet bij mijn verbruik, en heb er wel recht op! En dat is trouwens bij zowel de webversie als de app van mijn telfort, bij beide staan NIET mijn extra's vermeld. Dit is verwarrend en begint zelfs irritant te worden, je wil wel weten wat je verbruik is en wat je nog over heb...
Reputatie 8
Badge +17
@all4all

Vermeld jullie mobiele nummer in je forum profiel dan kan webcare zien om welke abonnementen het gaat
@all4all

Vermeld jullie mobiele nummer in je forum profiel dan kan webcare zien om welke abonnementen het gaat

Hoi Jimny, dat staat erin. Ik hoor het graag.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ron, je hebt 2013,76 MB's meegenomen van vorige maand. Deze maand heb je 1200 MB's ontvangen waardoor je in totaal op 3213,76 MB's bent uitgekomen waarvan je al een aantal hebt verbuik. Het totaal MB's staat nu op iets meer dan 3000 MB's. ZIe je dit ook staan bij je verbuik?

@Arjantel,

Je hoeft geen nieuw topic te maken. Ik heb zojuiost bij jou gekeken en zie dat je in totaal 500 minuten hebt en 3500 MB's. Zie je dit ook staan bij jouw verbruik?
&Stephen,

Het volgende zie ik in de app en ook via een computer:
Mb’s 2400, in nieuwe periode 2900 (moet 3600 zijn)
Minuten 350, in nieuwe periode 500 (moet 525 zijn).
De extra Mb’s en minuten door klantvoordeel zijn voor mij dus niet bijgeschreven.
Dag Eva,

Ik denk dat er bij Telfort afgelopen periode iets niet goed is gegaan. Bij is het zogenaamde klantvoordeel ook niet overgemaakt in Mb's en belminuten.
Dus begrijpelijk dat je verward bent, maar je ziet het goed hoor.

Ik hoop dat ze het weer aan kunnen passen
Reputatie 8
Badge +7
@Agroe,
Welkom op het forum! De extra minuten en MB's ontvang je gewoon nog steeds hoor. Ik heb zojuist voor je gekeken en zie dat je nog 1200 minuten en ruim 3000 MB's aan tegoed hebt. Kun je dit ook zien bij jouw verbuik?

@tmhouwen,
Hetzelfde verhaal bij jou. We zijn eind vorige maand overgestapt naar een nieuw systeem die zo af en toe een verkeerd gebruik laat zien. Ik heb ook bij jou gekeken en zie dat je nog ruim 1100 belminuten hebt en ruim 4000 MB's. Kun jij dit ook bevestigen als je kijkt bij verbruik?

@Tamara V,

In het systeem zie ik dat je nog ruim 3000 MB's over hebt. Jij ziet dus 2000 MB's weergegeven?
Kun je mij ook aangeven hoeveel belminuten er staan weergegeven?
@Agroe,
Welkom op het forum! De extra minuten en MB's ontvang je gewoon nog steeds hoor. Ik heb zojuist voor je gekeken en zie dat je nog 1200 minuten en ruim 3000 MB's aan tegoed hebt. Kun je dit ook zien bij jouw verbuik?

@tmhouwen,
Hetzelfde verhaal bij jou. We zijn eind vorige maand overgestapt naar een nieuw systeem die zo af en toe een verkeerd gebruik laat zien. Ik heb ook bij jou gekeken en zie dat je nog ruim 1100 belminuten hebt en ruim 4000 MB's. Kun jij dit ook bevestigen als je kijkt bij verbruik?

@Tamara V,

In het systeem zie ik dat je nog ruim 3000 MB's over hebt. Jij ziet dus 2000 MB's weergegeven?
Kun je mij ook aangeven hoeveel belminuten er staan weergegeven?

Ik ben met 3750 begonnen en heb er nu nog 3573. Dit is dus een stuk lager en volgens precies het tekort waar dit topic over gaat.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie tmhouwen. Volgens het systeem ben je begonnen met 4073,32 MB's. Ik neem aan dat het aantal belminuten ook lager was dan 100 belminuten?

@All,

Kunnen jullie een screenshot plaatsen in dit topic waarin wordt weergegeven met hoeveel tegoed jullie zijn begonnen? Bij voorbaat dank!
Bedankt voor je reactie tmhouwen. Volgens het systeem ben je begonnen met 4073,32. Ik neem aan dat het aantal belminuten ook lager was dan 100 belminuten?

@All,

Kunnen jullie een screenshot plaatsen in dit topic waarin wordt weergegeven met hoeveel tegoed jullie zijn begonnen? Bij voorbaat dank!

Begonnen met 3750MB
Belminuten waren wel normaal
Bedankt voor je reactie tmhouwen. Volgens het systeem ben je begonnen met 4073,32. Ik neem aan dat het aantal belminuten ook lager was dan 100 belminuten?

@All,

Begonnen met 3750MB
Belminuten waren wel normaal

Oh, nee, belminuten waren ook te laag

Zie screenshot

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Arjantal, bedankt voor de snelle reactie. Kun je een screenshot hiervan plaatsen in dit topic. Deze kan ik dan intern uitzetten om dit probleem nader te onderzoeken. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Eva, bedankt voor de screenshots. Wij hebben meerdere signalen hierover ontvangen en gaan dit verder onderzoeken. Ik kom hier volgende week op terug. Excuses voor het ongemak.
Hallo Eva, bedankt voor de screenshots. Wij hebben meerdere signalen hierover ontvangen en gaan dit verder onderzoeken. Ik kom hier volgende week op terug. Excuses voor het ongemak.

Hoi Stephen,

Bedankt voor alle reacties. Ik zie jullie antwoord graag tegemoet volgende week.

Groetjes,

Eva
In mijn verbruik zie ik nog steeds niet de hoeveelheid extra MB en belminuten, zie screenshot
Reputatie 1
Hai stephen..bedankt voor je reactie! Zie mn bijlage met mb's en belminuten, die zijn een stuk minder dan ik hoor te hebben. Zowel in mn app als in de webversie worden dus niet de correcte gegevens weergegeven.

Reputatie 2
Badge
Beste medewerkers van Telfort, Hier gaan dingen ook mis. Al dagen leek mijn maand eerder af te lopen. Gisteren avond stond er dat mijn nieuwe periode startte dus dat ik later overzicht zou krijgen van mijn MB's Minuten en smsjes.

Ik heb vandaag dan mijn nieuwe getallen staan.
- Het aantal MB's is verhoogd met 500 ipv 700 MB.
- Minuten is verhoogd met 40 i.p.v. aangevuld met 175 tot maximaal 525 Minuten.
- En dan is het nog maar 29 dagen resterend terwijl het bij mij altijd op de 11de begint.
Hieronder de screenshot iets aangepast om de kosten te verwijderen.

Dan heb ik ook gemerkt dat er na de aanpassing geen verzonden SMSjes meer on het overzicht stonden. Niet dat dit belangrijk is aangezien dit onbeperkt is.

Graag zie ik dat enkele zaken opgelost worden.
Met vriendelijke groet,
Pieter

Einde periode

Begin nieuwe periode
Heel vervelend dat Telfort nog steeds dit issue niet heeft opgelost! Ik had dit nu 2 weken geleden ook, kreeg te horen na bellen en 20 minuten wachten dat het een storing bij "Mijn Telfort" en de app was, maar dat het beltegoed en Mb tegoed bij Telfort intern wel goed stond.
Da's mooi, maar ik zou het toch graag ook in de app en op Mijn Telfort zien. 2 weken om dit te regelen vind ik vrij lang !
Dag Firmill, er zijn zo te lezen nog meer klanten die het zelfde issue hebben, dan verwacht je van Telfort toch een nieuwsberichtje hier over. Lijkt mij goed om de klanten geinformeerd te houden over storingen en een planning voor oplossing.
Daarnaast heb je als klant weinig aan het bericht dat het intern goed staat, mijn telfort is er juist voor ons als klant. Dat moet betrouwbaar zijn.

Reageer