beantwoord

[Opgelost] Te weinig MB’s en andere onjuiste gegevens in Mijn Telfort

• 3 januari 2018
  • 318 reacties
  • 11514 keer bekeken

Toon het eerste bericht

318 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een antwoord mogen ontvangen. De 11e is de datum waar op je nieuwe bundels ontvangt. Deze dag is de eerste dag waar de telling begint. De laatste dag is elke 10e. Ik ga even uit van het screenshot van de 17e dat je stuurde. Je hebt toen gekeken en stond er nog 24 dagen te gaan. Dat klopt wel, want, 31-17+10=24 dagen.

En dan de sms'jes. Deze staat inderdaad op 0. Begrijp ik dat je het niet nodig vind dat deze er staan als je geen sms hebt verstuurd? Dus dat de sms teller pas in beeld komt wanneer je daadwerkelijk een sms hebt gestuurd?
Reputatie 2
Badge
Beste Bart bedankt voor je antwoord. Ik heb reeds meerdere sms berichten verzonden, maar de teller staat op 0, dit is wat ik bedoel.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel apart inderdaad. Ik zie inderdaad een aantal op de teller staan. Maar in Mijn Telfort staat deze dus nog op 0. Heb je een recent screenshot voor mij? Dan ga ik wederom navraag doen. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
@Bart - Telfort
Dat sms'jes op 0 blijven staan is waarschijnlijk een breder probleem. Ook ik zie in de app al een aantal periodes altijd 0 staan, terwijl in principe dagelijks minimaal 1 sms verstuur.
Reputatie 2
Badge
Bart, hierbij de screenshot. Is niet alleen bij mij, maar inderdaad ook bij anderen. Bij mij thuis merk ik hetzelfde bij mijn vrouw.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het melden. Ik heb het nu doorgezet naar de Technische Afdeling. ik verwacht deze week nog een antwoord hier op te krijgen. Dan horen jullie dat uiteraard van mij.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een antwoord mogen ontvangen. De sms blijft op 0 staan inderdaad. Dit komt omdat jullie allemaal onbeperkt sms'en hebben. Nu begrijpen we dat je toch graag wilt zien hoeveel sms'jes je hebt verstuurd. Het is nu doorgegeven aan de developers of het aangepast kan worden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is mooi Bart. Of gewoon de hele specificatie van sms weghalen. Ik hoef niet perse te zien hoeveel het er wel zijn, maar 0 klopt per definitie maar zelden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is ook een optie inderdaad. Al denk ik eerder gezegd dat daar niet voor gekozen wordt omdat sms toch nog een onderdeel is van het abonnement, maar wie weet. Er wordt nog naar gekeken.
Reputatie 8
Badge +11
Het heeft even geduurd, maar ik heb een reactie mogen ontvangen. Het probleem met het aantal sms'jes zou opgelost moeten zijn. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Reputatie 2
Badge
Even test sms gestuurt, zal later laten weten of ik wat zie staan.
Reputatie 8
Badge +11
Het heeft even geduurd, maar ik heb een reactie mogen ontvangen. Het probleem met het aantal sms'jes zou opgelost moeten zijn. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Bij mij blijft de teller in de app stoer op 0 (nul) staan. Dat is dus absoluut onjuist.
Reputatie 2
Badge
Ik heb het wat tijd gegeven om op 1 te komen staan, maar zowel op de website als in de app blijven we op 0 verzonden SMSjes staan.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal duidelijk. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga het doorgeven.
Reputatie 1
Ik betaal vóór 400minute en 1.5 gigh 15€
Als ik dat vergelijk met 5gigh en 150 minuten
Dan profiteren ze heel veel van mij toch???
Reputatie 8
Badge +11
Als je contract afgelopen is kun je verlengen. Je krijgt dan nieuwe voorwaarden. Mocht je contract nog niet afgelopen zijn, dan kun je overwegen het af te kopen en een nieuw contract aan te gaan. Dit is zelden of nooit een goedkope(re) optie.

Reageer