Sticky beantwoord

[Opgelost] Te weinig MB’s en andere onjuiste gegevens in Mijn Telfort

Toon het eerste bericht

316 reacties

Reputatie 1
Na 3 mnd. tobben klopt het aantal MB en Belminuten. Fijn!
Reputatie 1
Ook bij mij kloppen de belminuten nu niet!, oude periode 2400 belminuten en de nieuwe periode die nou ingegaan is heb ik ineens 2000 minuten!! Dus wat klopt hier niet? Ik heb combivoordeel.
Reputatie 8
Badge +16
@Timmy_01, @Ben_59,

CombiVoordeel is vernieuwd. Je ontvangt nu alleen nog maar dubbele data.
Voor meer informatie zie onderstaande link. Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

CombiVoordeel wordt Vernieuwd
Reputatie 1
Dank je wel Stephen,

Duidelijk.
Reputatie 2
@Stephen

Klopt, het had bekend kunnen zijn bij mij. Maar ik had er niet meer aan gedacht.

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan heren! 🙂
Reputatie 2
Badge
Wel heel erg grappig dat het is "Opgelost" vandaag mijn factuur binnen en dan kan je het aantal MB's en Belminuten pas controleren.

Ik mis 86 MB.

Volgens mijn verbruik zou afgelopen maand 562 MB hebben verbruikt van de 2519, maakt dat ik uit kom dat ik mag meenemen 1993 MB, ik heb volgens de factuur recht op 1908. Dan merk ik op dat ik nadat ik de 1400 MB er bij heb gekregen ik er dus zelfs nog 1 minder heb gekregen dan vermeld in de factuur.

En wat ook nog steeds het geval is dat ik 1 dag ben ingekort, heb nog 28 dagen waar ik er vandaag nog 29 zou moeten hebben.

Dit alles heb ik dus gisteren al gemeld: Klik hier
Badge +13
@MandersOnline De status is inderdaad opgelost, omdat we ervan uitgaan dat de oorzaken boven water zijn. Dat sluit niet uit dat er geen individuele issues spelen. Zie de laatste update:

Update 1-6-2018 18:00 De oorzaken van de storingen zijn boven water. In juni worden de laatste problemen weggepoetst. Mocht je nog zaken tegenkomen die niet kloppen, trek dan vooral aan de bel.

Dank voor je signaal. Een van de moderators kan een blik werpen op jouw situatie.
Reputatie 2
Badge
Bedankt Jurgen. Ik snap nu dat het opgelost is, ik wacht verdere reacties op mijn individuele probleem af.
Reputatie 6
Badge +6
Sorry maar dit wordt deels een dubbelpost uit dit topic..

https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/combivoordeel-factuur-76344/index1.html#post628611

Ik denk dat het hier beter bij past.

Dit gaat in ieder geval over de 400 extra belminuten.
Zelf heb ik de extra belminuten gekregen.
Bij mijn ene huisgenoot is er ook 400 belminuten bijgeschreven maar bij de ander nog niet.
De laatste heeft nog wel het hoofdaccount zeg maar.
Nu heb ik al verschillende chats gehad waarbij eerst aanvang contract of factuurdatum genoemd word.
Maar er zijn daarna nog 3 datums genoemd.
Aanvang contract was gisteren, aanvang factuur rond de 21-ste.
Nee, het wordt er niet gemakkelijker op.

In Mijn Telfort zijn de dubbele belminuten er al af maar de medewerker van de chat,
die contact gehad heeft met afdeling combivoordeel, zegt dat zij de dubbele belminuten wel zien.

Maar hoezo verwarrend.....
Dit niets ten nadele van de chat medewerker overigens.

Verder naar vandaag, nu heb ik de KS gesproken en gevraagd waar de extra belminuten bleven.
Nu kreeg ik dus een antwoord dat de dubbele belminuten dus inderdaad weg zijn.
En dat dit gisteren ook te zien moest zijn geweest.
Tijdens de chat werd er gezegd dat zolang de extra belminuten er nog niet waren er nog gewoon bijstonden dus gebruikt konden worden.
De KS verteld dus een heel ander verhaal.
De extra belminuten komen waarschijnlijk er volgende week bij.
Maar beloven kon zij het niet omdat er nog steeds een storing is?
Stel dat mijn huisgenoot over zijn huidige belminuten heen gaat, is er geen recht op compensatie.
Dus komt mijn huisgenoot boven zijn bundel moet het extra betaald worden.
De reden die de KS aangaf, is omdat de extra belminuten maar een cadeautje zijn?
Dit abonnement is destijds afgesloten juist door het combivoordeel.

Maar wie moet ik nu geloven?

Eén ding weet ik wel en dat is als mijn huisgenoot straks extra moet betalen buiten zijn bundel,
wij met zijn allen naar de concurrent gaan.
En nu werkelijk.

Maandelijks opzegbaar, onbeperkt bellen en een GB dat voor €4,00 minder en niet onbelangrijk,
4G in het buitenland.
Die 400 belminuten is inderdaad een kado. Of zoals door Telfort beschreven een compensatie voor het verdwijnen van de dubbele belminuten.
Je huisgenoot moet heel bot gezegd niet over zijn of haar bundel gaan heel even zuinig omspringen met de belminuten.
Zodra voor die huisgenoot de nieuwe factuur periode ingaat zou deze die 400 belminuten horen te krijgen.
Reputatie 6
Badge +6
Waar het mij om gaat is dat de medewerker van de chat zegt dat de dubbele belminuten,
nog steeds actief zijn en dus gewoon gebruikt kunnen worden.
De KS zegt dat dit niet zo is.
Plus dat de 400 extra belminuten door een storing er nog niet bij zijn.
Hier lees ik dat de storing voorbij is, wat is het nu?
Maar ook dat er minimaal 4 datums genoemd worden wanneer de 400 belminuten ingaan.
Normaal had dit per 1 juni erbij moeten komen.

De chat zegt er staan nog steeds 300 belminuten de KS zegt 150.
Je mag op zijn minst verwachten dat de informatie verstrekking betreft. allemaal hetzelfde is.

Dit abonnement is zo afgesloten, aangekondigd met veel bombarie over het combivoordeel,
zolang het abonnement loopt.
Dit abonnement is nog niet opgezegd maar Telfort heeft alles veranderd.

Als dit 'cadeautje van 400 extra belminuten er niet gekomen was, waren wij dus allang overgestapt.
Dus als er over de bundel gegaan wordt en er extra kosten gemaakt moeten worden,
door foutieve informatie, zijn wij weg.

Ook bij de extra 400 belminuten staat wederom, zolang het abonnement loopt.
Ja, totdat Telfort het weer gaat veranderen....
Wat staat er bij de verbruiksmeter dat zou ik toch als maatgevend zien niet wat de ks of via de chat word gezegd. Hoe dan ook gewoon geduld hebben of daad bij woord voegen en overstappen.
Reputatie 6
Badge +6
Je vraagt toch aan de chat of KS informatie, dan mag je toch verwachten dat het eenduidige
en de juiste informatie is?
De verbruiksmeter in de app of pc kan ook niet als maatgevend worden gezien.
Ook daar kunnen fouten in zitten is al gebleken op dit forum.

Misschien nog even geduld hebben.
Maar over de bundel heen zonder compensatie is het inderdaad exit.
Reputatie 2
Badge
Daar ben ik weer eens. Vandaag ging de nieuwe maand van mijn partner in. Nu had ze amoer nog Belminuten en MB's en daar is dan deze keer ook niets af gegaan.
Maar ook bij haar klopt het aantal dagen niet. Nog 29 dagen te gaan, maar deze maand heeft toch echt 30 dagen...
Verder geen reactie meer gekregen op mijn opmerking van de ontbrekende MB's en mijn laatste bericht is van 9 dagen geleden.
Reputatie 6
Badge +6
Mijn vraag/opmerking staat nu al ruim 6 dagen zonder dat er een antwoord/opmerking
van een moderator geweest is.
Ik heb nu een andere weg bewandeld en antwoord gekregen van Telfort.
En dit is wel naar tevredenheid behandeld.

Galdor, in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Reputatie 2
Badge
Vandaag nieuwe maand gestart, volgens mij kloppen nu wel de meegenomen MB's en minuten.
Alleen wat ik wederom opmerk ik heb nu nog 30 dagen te gaan hier gaat het nogsteeds mis, later i de maand was het de vorige keer wel ergens ineens goed getrokken.
Vind het erg jammer dat er geen reactie is gekomen door een moderator de afgelopen maand blijkbaar is de melding dat het is opgelost ook een teken om niet meer er op te reageren als mensen toch nog problemen ervaren.
Reputatie 6
Badge +8
Wat zou er nog precies mis gaan? Ik heb het voor je nagekeken en bij beide 06-nummers zie ik de verdubbeling wel actief zijn. Ik hoor het graag van je! Dat kan ook in het topic waar je het er eerder over had met Rozemarijn, dan blijft het overzichtelijk op 1 plaats.
Ik kan melden dat alles nu is zoals ik verwacht aan het begin van een nieuwe maand. Netjes 30 dagen en het aantal Mb's en belminuten kloppen ook. De belminuten ging al langer goed de data ogenschijnlijk niet nu heb ik afgelopen maand zuinig gedaan en inclusief de verdubbeling zie ik de te verwachten cijfers. Dus voor mij probleem opgelost. Zie ik de volgende periode andere getallen ga ik er van uit dat het door het gebruiken is, meenemen is fijn maar ik heb ze om te gebruiken.
Reputatie 5
Badge +8
Goed om te lezen dat alles nu goed staat in Mijn Telfort. Daar ben ik blij om. Bedankt. 🙂
Reputatie 2
Badge
@Jasper - Telfort
Even wat late reactie, de opmerking die ik plaatste met geen reactie heeft te maken met dat vorige maand niet alle MB's mee gingen en dat het opgepikt zou worden door een moderator wat dus niet gebeurde. De verdubbeling en Combivoordeel vallen hier dus geheel buiten.
Dan heb ik nog wel steeds heb is dat aan het begin van de maand staat dat ik 29 of 30 dagen nog heb om de betreffende MB's en Minuten te gebruiken. In de loop van de tijd wordt dit dan alsnog gecorrigeerd en heb ik wel 30 of 31 dagen de tijd.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MandersOnline, ik pak heb even over van Jasper. Ik begrijp dus dat niet alle MB's worden meegenomen. Dat is niet fijn. Excuses. Hoeveel mis je? Ik wil graag eens meekijken namelijk.

En ook zie je dat de dagen niet kloppen tot de nieuwe bundel? Heb je daar screenshots van? Dan ga ik kijken wat ik hier in kan betekenen.
Reputatie 2
Badge
Beste Bart,

MB's kloppen nu wel ze worden sinds deze maand meegenomen.
Het aantal dagen is momenteel nog wel te kort.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi, ik zie dat je elke 11e van de maand nieuwe bundels krijgt. De periode van 11 juli tot 11 augustus is 31 dagen. Vandaag zou er dus in Mijn Telfort nog 24 dagen moeten staan, maar er staat 23 dagen toch? Dan mis je inderdaad een dag. Ik ga dit intern aangeven, hopelijk kan het worden aangepast. Bedankt voor het melden.
Reputatie 2
Badge
Er stond inderdaad 23 dagen. Wat ik ook al eerder eens heb opgemerkt en dat is niet persé nodig, is dat het aantal SMSjes die verzonden zijn blijft staan op 0.

Reageer