beantwoord

[Opgelost] Simkaart activeren lukt niet

• 4 februari 2018
  • 90 reacties
  • 6238 keer bekeken

Toon het eerste bericht

90 reacties

Ik heb mijn abonnement verlengd en kreeg een nieuwe simkaart erbij, maar het activeren geeft steeds een foutmelding. Wat moet ik doen?
Goedenavond.
Dit heb ik gedaan (privébedrijf sturen) maar hier komt geen reactie op
Hier ook het bovenstaande probleem met het activeren van mn simkaart.!graag hoor ik van u wat ik hieraan kan doen om dit zo snel mogelijk geactiveerd te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Ik heb na ruim een week een nieuwe simkaart besteld , binnen 24 uur in huis , meteen kunnen activeren !!
Hoi Annepen en Confurius, welkom op het forum. Wat rot dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Willen jullie allebei een pprivébericht toesturen met hierin:
- Je 06-nummer
- Je adresgegevens
- Je nieuwe simkaartnummer
- De naam van de contractant

Dan kijk ik of ik jullie simkaart handmatig kan activeren.

Hoi Cindy, Ik heb nog geen reactie op mijn privebericht. Heb je er al iets mee kunnen doen?
Hoi Annepen en Confurius, welkom op het forum. Wat rot dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Willen jullie allebei een pprivébericht toesturen met hierin:

- Je 06-nummer
- Je adresgegevens
- De naam van de contractant

Dan kijk ik of ik jullie simkaart handmatig kan activeren.

Hoi Cindy, Ik heb nog geen reactie op mijn privebericht. Heb je er al iets mee kunnen doen?

Ik heb dit al dagen geleden gedaan en krijg geen reactie
Reputatie 1
Helaas heb ik dit ook al 2 x mee gemaakt , het is apart , als je nl. belt met telfort activeren ze direct je simkaart en werkt deze wel.
Hebben jullie wel naar goede adres gestuurd?
https://forum.telfort.nl/inbox/conversation?with=30675

En 3 werkdagen lijkt lang als je wacht, zeker als er ook nog een wekend tussen zit..:(
Uiteraard heb ik het naar het juiste adres gestuurd; er stond een link in haar bericht.
Misschien dat de link niet klopt?
In ieder geval heb ik via Messenger sneller contact gehad en is mijn SIM kaart gecheckt.
Telfort kon hem ook niet activeren en er is een nieuwe naar mij onderweg.
Hopen dat het daar wel mee lukt.
Hallo, ook ik krijg steeds de melding dat het activeren niet gelukt is als ik mijn nieuwe simkaart probeer te activeren op "mijn telfort" heeft u hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Groet, Joke.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo, ook ik krijg steeds de melding dat het activeren niet gelukt is als ik mijn nieuwe simkaart probeer te activeren op "mijn telfort" heeft u hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Groet, Joke.
Hallo Joke, graag de instructies opvolgen die als antwoord worden weergegeven. Dan wordt proobleem opgelost.
Reputatie 1
@D.bout, @Dougie, @lcg & @natajsa1971; allereerst mijn excuses hiervoor. We hebben op dit moment problemen met het activeren van simkaarten en dat is hartstikke rot.
In sommige gevallen, zoals bij @Jet1988, lukt het om de simkaart handmatig te activeren. Dat wil ik bij jullie ook graag proberen.

Willen jullie mij een privébericht toesturen met hierin:
- Je 06-nummer
- Je adresgegevens
- De naam waarop het contract bekend is + geboortedatum
- De laatste 3 cijfers van je ibannummer

Mag ik ook deze gegevens sturen? Bij mij lukt het namelijk ook niet om mijn simkaart te activeren.

Ik heb gisteren ook mijn nieuwe telefoon ontvangen en ook mij lukt het niet om de simkaart te activeren, ondanks dat jullie het al een paar maanden hartstikke rot vinden dat het niet lukt. Ik heb gisteren al een pb gestuurd, maar zag nu dat ik op een ongevraagd pb geen reactie krijg. Zouden jullie er aub toch naar willen kijken?

Alvast bedankt,
Cisca
Pb's vanuit dit topic worden niet als ongevraagd gezien.
Je kan ook bellen of bij een winkel langs, als je graag asap wil activeren.
Als je oude simkaart in je telefoon past kan je die ook blijven gebruiken.
Ook de mijne doet het niet. Besteld op 29 januari. Krijg hem ook niet geactiveerd. Dacht eerst dat ik misschien te lang gewacht had maar ben blij dat het daar zo te lezen niet aan ligt.
Ik heb inmiddels ook een prive bericht gestuurd met alle nodige gegevens
Reputatie 1
Pb's vanuit dit topic worden niet als ongevraagd gezien.
Je kan ook bellen of bij een winkel langs, als je graag asap wil activeren.
Als je oude simkaart in je telefoon past kan je die ook blijven gebruiken.

Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik gisteren tijdens een chatsessie (eerst via Facebook messenger, daarna verder op de website van Telfort) het probleem opgelost gekregen. Excuses dat ik dat nog niet eerder had gemeld.

Reageer