beantwoord

[Opgelost] Simkaart activeren lukt niet

• 4 februari 2018
  • 90 reacties
  • 6242 keer bekeken

Toon het eerste bericht

90 reacties

Reputatie 1
Inmiddels blijkt in mijn geval dat het werkend is geworden met hulp van chatmedewerker. De mevrouw in de winkel had mijn nieuwe simkaart moeten aanmelden als opgehaald in de winkel. Dat is niet gebeurd. Beetje jammer dat medewerkers niet goed worden opgeleid voor ze in de winkel aan het werk gaan.
Reputatie 8
Badge +16
@MarieAnne63, @anszweers,

Ik ontvang graag onderstaande gegevens van jullie in een privébericht zodat ik jullie verder van dienst kan zijn.
- Je 06-nummer
- Je nieuwe simkaartnummer
- Je adresgegevens
- De naam waarop het contract bekend is + geboortedatum
- De laatste 3 cijfers van je ibannummer

Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Ik heb ook hetzelfde probleem en er een paar dagen geleden zelf ook een topic over geopend. Mag ik ook mijn gegevens sturen? Ik probeer inmiddels al 7 dagen de nieuwe sim te activeren 😞
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ila, ik ontvang graag je gegevens. Bij voorbaat dank!
Ook hier hetzelfde probleem. Het ding is niet te activeren. Dus ook maar de vraag stellen. En nu?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Natasja, fijn dat het inmiddels is opgelost bij je en sorry voor het ongemak.
Zo even een berichtje...
Na meerdere malen ( een week bellen) met jullie, is het nog steeds niet gelukt om mijn simkaart te activeren , iedere keer was het wat anders, 2 de simkaart, ook niet kunnen activeren.. Een storing?? Ja dat kan, probleem is nog steeds niet opgelost, niet door jullie... Laatste advies, kunt U naar een telfort winkel gaan? Even 45 km rijden... En dan... Kunnen hun het dan oplossen... Nou wat heb ik gedaan, oude simkaart op maat laten knippen en... Jaaahhh... Ik kan eindelijk na een week m'n nieuwe telefoon gebruiken met oude simkaart... Happy me... Maar zeer spijtig dat het zo is gelopen... Ach jullie kunnen er ook niks aan doen hé.. Nu hopen wanneer m'n nieuwe contract ingaat, we wel de nieuwe simkaart kunnen activeren...
Het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren. Als ik het nummer invoer dan krijg ik de melding: Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer.
Ook hier vandaag hetzelfde probleem, dezelfde tekst.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Annepen en Confurius, welkom op het forum. Wat rot dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Willen jullie allebei een pprivébericht toesturen met hierin:
- Je 06-nummer
- Je adresgegevens
- Je nieuwe simkaartnummer
- De naam van de contractant

Dan kijk ik of ik jullie simkaart handmatig kan activeren.
Al een week lang probleem met activeren simkaart (lukt nog steeds niet ) , is bij jullie bekend . Hoe is de status nu ?
9 maart mijn nieuwe simkaart ontvangen en ook nu niet mogelijk de kaart te activeren. Krijg dezelfde melding als hierboven "Helaas het is niet gelukt je simkaart te activeren. Excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer."
Hallo. Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Graag zou ik dit ook opgelost zien. Alvast bedankt.
Reputatie 1
Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Een van de moderatoren heeft geprobeerd om mijn simkaart te activeren en toen dat ook niet lukte heeft hij meteen een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze was de volgende dag al in huis en kon probleemloos worden geactiveerd. Waarom de eerste simkaart niet goed was weet ik niet en inmiddels liep ik al een week te hannessen met het probleem, maar eind goed al goed. Dus misschien heeft het voor anderen ook zin om (weer) een nieuwe simkaart aan te vragen?
Reputatie 8
Badge +16
@Saroes,

Wat vervelend dat het niet lukte om de simkaart te activeren. Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Zodra het nieuwe contract is ingegaan en je problemen ondervindt met het activeren van de nieuwe simkaart dan hoor ik dit graag van je.

@Koffieplat,

Kun je mij de de gevraagd gegeven sturen in een privébricht? Bij voorbaat dank!
Heb helaas ook hetzelfde probleem. Erg hinderlijk.
Probleem is dus terug lijkt het. Het activeren van mijn nieuwe simkaart lukt ook niet.
Hallo, ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren maar krijg steeds een foutmelding dat het niet is gelukt en ik het later weer kan proberen. Het gaat om een verlengt abonnement met een nieuwe simkaart
Ook hier hetzelfde probleem, nieuwe simkaart vandaag ontvangen, diverse keren geprobeerd met verschillende browsers, maar ook ik krijg de melding "Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer" "Er is iets fout gegaan" ...
Verder kom ik niet.... bestaande klant, abo verlengd met een nieuwe sim erbij..
Ik hoor het graag wat ik er verder nog aan kan doen.. 😕
Het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren. Als ik het nummer invoer dan krijg ik de melding: Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer.
Het gaat om een nieuwe simkaart (verlenging abonnement).
Hier hetzelfde probleem kan ook mijn simkaart niet activeren na zoveel klachten zou dat toch al opgelost moeten wezen ?
Wat moet ik nu doen ?
Hier hetzelfde probleem kan ook mijn simkaart niet activeren na zoveel klachten zou dat toch al opgelost moeten wezen ?
Wat moet ik nu doen ?
Ik probeer al 2 dagen mijn simkaart te activeren maar hij doet het niet op de site.
Ik begrijp dst meerdere hier last van hebben wat moet ik nu doen ?
Hier ook hetzelfde probleem
Badge +13

Onderwerp: Simkaart activeren lukt niet

Beschrijving: Naar aanleiding van de wijzigingen in het mobiele abonnement, lukt het bij een aantal klanten niet om een simkaart te activeren

Wat kun je zelf doen?
Stuur ons een privébericht met:
- je 06-nummer
- je simkaartnummer
- De foutmelding die je krijgt wanneer je je simkaart wilt activeren.
- de naam waarop het contract bekend is + adresgegevens

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend.

Reageer