beantwoord

[Opgelost] Simkaart activeren lukt niet

• 4 februari 2018
  • 90 reacties
  • 6238 keer bekeken

Toon het eerste bericht

90 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Ik krijg zojuist ook een afmelding van het probleem, dus het activeren is weer mogelijk. Willen jullie laten weten of het lukt?
yes, het werkt gelukkig weer
Bij mij is het ook gelukt!! Bedankt
Reputatie 6
Badge +12
Fijn @MEs & @Tjeerdn en bedankt voor het melden 🙂.
Bij mij is het nu ook gelukt! Bedankt :-)
(Beetje laat, had geen mail gekregen dat er nieuwe reacties waren.)
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AnjoB, goed om te lezen dat het ook bij jou is gelukt 🙂. Je kunt in een topic op "volg" drukken en dan krijg je e-mails wanneer er nieuwe reacties zijn.
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen bij mijn nieuwe telefoon. Ik krijg hem op geen enkele manier geactiveerd. Als ik op mijn telfort het simkaartnummer invoer geeft hij aan dat er iets fout is gegaan. Heb de telefoon al opnieuw opgestart. Heeft niet geholpen. Wat nu?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jet, welkom op het forum! Dat is erg balen. Er zijn momenteel wat problemen met het activeren van simkaarten en ik vind het heel rot dat ook jij hier last van hebt. Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer, je postcode/huisnummer en je simkaartnummer dat je van ons hebt gekregen? Dan kijk ik met je mee en hoop ik je hier snel verder bij te kunnen helpen.
Werkt je oude simkaart nog die je kunt gebruiken?
Reputatie 6
Badge +12
Ik heb de gegevens ontvangen van @Jet1988 en de simkaart handmatig kunnen activeren. Veel plezier met je nieuwe simkaart en een goed weekend!
Reputatie 1
Goedendag,

Ik heb op diverse manieren geprobeerd om de simkaart voor mijn zoon te activeren, maar als ik het 13 cijferige nummer ingevoerd heb krijg ik de melding; er is iets mis gegaan probeer het later nog een keer. Wat moet ik nu doen.

Met vriendelijke groet,
Chantal
Reputatie 1
Er staat namelijk in die brief erbij om hem direct te activeren ook al gaat het abbonement later in
Hallo,
Sinds vanmiddag heb ik mijn nieuwe telefoon met abonnement ontvangen. (Verlenging van mijn vorige toestel + abonnement)
Alleen lukt het activeren van de SIM kaart niet..
Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en het toestel rebooten helpt ook niet.
Ik hoop dat iemand van Telfort mij kan helpen met het activeren aangezien ik het toestel echt nodig heb :)

Met vriendelijke groet,
Dougie
[quote=Jet1988]Ik krijg mijn simkaart ook niet geactiveerd, mijn man die van hem ook niet. Via meerdere apparaten geprobeerd.
Beste allen
Ook ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon, krijgen ook de de simkaart niet geactiveerd.
Hopelijk kunnen jullie mij daar bij helpen.
Mvg. Esther
Ik heb de gegevens ontvangen van @Jet1988 en de simkaart handmatig kunnen activeren. Veel plezier met je nieuwe simkaart en een goed weekend!

Hoi Cindy,

Bij mij lukt het ook niet om de nieuwe simkaart te activeren. Ik heb de simkaart gekregen omdat ik mijn abonnement verlengt heb.

Linda
Ik heb met verlening van abonnement een nieuwe simkaart gekregen en het lukt mij niet deze te activeren via mijn Telfort
Reputatie 1
Beste mensen van Telfort.
Vandaag kon ik mijn nieuwe telefoon en simkaart halen (verlenging abonnement) en ik dacht deze dus meteen te kunnen installeren vanavond. Meteen ook de nieuwe simkaart activeren e.d.
Nou bleek dat laatste dus onmogelijk. Het probleem speelde zo lees ik hier terug een maand geleden ook al en nu weer. Ik snap dat er iets mis kan zijn met simkaarten maar wat ik niet snap is dat jullie mij niet op de hoogte stellen als trouwe klant die het toestel in de winkel is gaan afhalen. Dat meisje in de winkel had mij moeten vertellen dat ik voorlopig nog geen nieuwe simkaart kan activeren en aangeven dat ik bericht zou krijgen wanneer het wel zou kunnen. Maar nee, ik hoor niks, zit er een hele avond mee te klooien en lees uiteindelijk hier dat het een bekend probleem is.
Graag wil ik een oplossing. Voor nu heb ik mijn oude kaart er maar in gehouden maar ik heb het graag allemaal werkend. Zorg dus dat het wordt opgelost aub (zonder dat ik opnieuw langs de winkel moet want daar heb ik geen tijd voor) En ook niet om te bellen aangezien jullie klantenservice nogal kort open is voor mensen die fulltime werken en een eind moeten reizen. In het OV is het bereik vaak bagger dus ik kan jullie niet even rustig bellen tijdens openingstijden (en nee, dus ook niet op zaterdag) Ik hoop dat u begrijpt dat klantvriendelijkheid en service ook inhoudt dat u pro-actief de klant informeert en dat u dan vanaf nu ook gaat doen.
Hoihoi,

Afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengt, zaterdag mijn nieuwe telefoon met nieuwe simkaart gekregen.
Helaas lukt het niet om de simkaart te activeren en ik krijg ook geen netwerkverbinding.
Ik krijg bij de pogingen van de activatie van de simkaart: Helaas, het is niet gelukt om je simkaart te activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer. Dit is al sinds zaterdagmiddag zo.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de simkaart dan wel kan registreren zodat ik ook daadwerkelijk mijn nieuwe telefoon kan gebruiken??
Reputatie 1
Tja, er wordt hier volgens mij niks aan gedaan. In ieder geval blijft telfort ijxig stil
Reputatie 1
Je zou als je kan intenetten via facebook messenger je probleem kunnen melden. dan krijg je een link om te chatten. die werkt dan ipv na 30 seconden wel pas na 10 minuten ofzo dat er iemand tijd heeft maar dan word je live geholpen of dus niet....
Want dit probleem speelt al vanaf februari en dat zie je pas als je het probleem al hebt en eens op het forum gaat kijken
Reputatie 6
Badge +12
@D.bout, @Dougie, @lcg & @natajsa1971; allereerst mijn excuses hiervoor. We hebben op dit moment problemen met het activeren van simkaarten en dat is hartstikke rot.
In sommige gevallen, zoals bij @Jet1988, lukt het om de simkaart handmatig te activeren. Dat wil ik bij jullie ook graag proberen.

Willen jullie mij een privébericht toesturen met hierin:
- Je 06-nummer
- Je nieuwe simkaartnummer
- Je adresgegevens
- De naam waarop het contract bekend is + geboortedatum
- De laatste 3 cijfers van je ibannummer
@D.bout, @Dougie, @lcg & @natajsa1971; allereerst mijn excuses hiervoor. We hebben op dit moment problemen met het activeren van simkaarten en dat is hartstikke rot.
In sommige gevallen, zoals bij @Jet1988, lukt het om de simkaart handmatig te activeren. Dat wil ik bij jullie ook graag proberen.

Willen jullie mij een privébericht toesturen met hierin:
- Je 06-nummer
- Je nieuwe simkaartnummer
- Je adresgegevens
- De naam waarop het contract bekend is + geboortedatum
- De laatste 3 cijfers van je ibannummer

Mag ik ook deze gegevens sturen? Bij mij lukt het namelijk ook niet om mijn simkaart te activeren.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Duimelotje, rot om te lezen dat jij hier ook tegenaan loopt. Je mag je gegevens toesturen hoor 🙂. Dan kijken we ernaar.
Goedemorgen, ik heb sinds zaterdag een nieuwe telefoon. Helaas kan ik de nieuwe sim kaart niet activeren. De melding "er is iets fout gegaan" verschijnt keer op keer. Ook na de telefoon uit- en weer aangezet te hebben, blijft de melding dat het niet gelukt is.
Wat is er mis? Dank vast voor de aandacht.
Goedemorgen Cindy of collega,
Hier ook hetzelfde probleem 😞 zou ik ook mijn gegevens kunnen sturen?
Alvast bedankt.
Mvg. Ans

Reageer