Ontevreden!

• 15 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 1723 keer bekeken

Ik ben nu al een heel lange tijd tevreden klant van telfort,
Maar dat begint nu toch echt aan zijn eind te komen!
Klacht 1 enige tijd geleden was ik mijn telefoon verloren en getracht de simkaart te blokkeren via de site dit werkte niet goed.
Telefonisch dan maar , daar werd ik aangesproken met meneer Dockum ipv "van Dockum" op zich geen punt de telefoniste zou dit gelijk in orde maken (duurde wel lang)
Goed zij verbond mij daarna door naar de technische dienst, waar ik weer zoals hierboven aangesproken werd. dus gaf ik aan dat dat niet klopte ... prima zei de meneer maak ik in orde , maar ..... dat is net al gebeurd zei ik ... we gaan toch even door de gegevens was het antwoord ... dus weer de hele riedel .... goed uiteindelijk werd er aangegeven dat de sim was geblokkeerd.
Totdat ik een telefoontje kreeg dat mijn telefoon was gevonden. Ik wilde dus de blokkering weer opheffen dit ging weer niet via de site dus denk dan bellen we maar weer .

Ik had alleen de net terug gevonden telefoon , hier zou ik natuurlijk niet mee kunnen bellen . Is immers geblokkeerd , maar dacht probeer het toch.
En waarempel ik kon gewoon bellen ... oftewel als iemand anders hem had gevonden had ik een toren hoge rekening kunnen ontvangen !! 
Dit is een paar jaar daarvoor ook eens gebeurd !! Wat ik echt onaaceptabel vindt!

Goed nu de online klantenservice : 10 dagen !?? om te reageren op een email !!?? ronduit belachelijk toch ? En dan na een dikke 2 weken nog steeds niks horen vind ik nog erger.

Ook het nieuwe abbonement na 10 minuten gratis bellen .... Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die daar echt helemaal niks aan hebben .
ik bel nooit langer dan 5-8 minuten. Erg jammer.

Nano-sim : 20 euro voor een simkaart ook al heb je nog geen 2weken  geleden een nieuwe verlegening hebt aangevraagd? Zoiets moet toch gratis zijn ?

Al met al stapelt mijn ontevredenheid zich op , en zo te lezen op dit forum ben ik niet de enige.
Als telfort zijnde zou ik maar snel wat meer naar de klanten gaan luisteren, en een betere service gaan verlenen .

Ik kijk dit jaar nog af maar zoals ik er nu over denk is dit het laatste jaar.

2 reacties

Badge +2
M.b.t. de nano-simkaart; in de winkel zijn er geen kosten verbonden aan het aanvragen van een nano-simkaart en dien je alleen ter controle €0,01 te pinnen (en legitimatiebewijs mee te brengen). Mocht je in de toekomst ooit weer eens je telefoon kwijt zijn/verliezen; in de winkel wisselen ze ter plekke je simkaartje om, dus daarmee wordt het 'oude' simkaartje dan per definitie inactief. 

Normaal gesproken wordt er binnen 10 werkdagen gereageerd. Soms kan hier vertraging in zitten. De filters voor ongewenste post heb je neem ik aan gecheckt? Mocht je evt. in de winkel een nano-simkaart halen dan kunnen ze daar ook met je mee kijken naar de status van jouw klacht.

Het 'na 10 minuten gratis bellen' is overigens in de wereld geroepen als een gratis extraatje, omdat voor veel Telfort klanten dit wel interessant is. Denk hierbij aan die ene maand waarin je ineens extra veel belt. De lange gesprekken worden dan automatisch afgekort, en je betaalt er niks extra voor! Wat is er mis met een gratis extra die voor jou wellicht niet direct vaak van toepassing is, maar je verder geen nadeel bezorgd/geen kosten met zich meebrengt?
Er zijn toch wel degelijk extra kosten gekomen met het nieuwe 10 minuten bellen ,mijn abonnement komt duurder uit dan hiervoor.
Ook kan je je belminuten niet meer meenemen. Maar goed dat was voor mij niet het grootste probleem.

Maar bedankt voor de tips! , alhoewel dit "online" toch ook zo zou moeten moeten zijn en je niet naar een winkel hoeft .
Volgens mij was dat ook de opzet van deze prijsvechter. 

Reageer