Ontbrekende bundels bij nieuw abonnement

• 23 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1257 keer bekeken

Eind september heb ik een sim-only abonnement samengesteld via de Telfort-website, met diverse bundels. Direct na activatie bleek dat niet alle bundels aan het abonnement gekoppeld waren. Ik heb vervolgens telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en er werd mij vriendelijk verteld dat dit opgelost zou worden en ik binnen een week meer te horen zou krijgen.

Na een week niets gehoord te hebben, nam ik nogmaals contact op. Dit maal werd ik erg lomp te woord gestaan, en werd mij verteld dat er niets van mij eerdere gesprek bekend is, ik waarschijnlijk een fout heb gemaakt tijdens het bestellen en er nu niets meer aan te doen is.

Ik heb het probleem ook gemeld via e-mail en post, maar heb na ruim twee weken op beiden berichten nog geen reactie. Ik had een schermafdruk bijgevoegd van mijn bestelling en de gekozen bundels, die duidelijk niet overeenkomen met het geleverde abonnement.

Ik wil graag dat heb de ontbrekende bundels alsnog toegevoegd worden, tegen de prijs zoals in de bestelling. Het lijkt me niet dat de klant ongevraagd extra kosten moet maken door een fout in Telfort's bestelproces.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer