Onjuiste gegevens abonnement in mijn telfort

Reputatie 2
Badge +1
Recent heb ik mijn abonnement verlengd/gewijzigd/vernieuwd. In "MijnTelfort" zie ik dat ik i.p.v. 1000mb, maar 500 mb heb, moet 1000 + 200 zijn. Gewacht op de eindafrekening van het oude abonnement, maar de gegevens zijn, m.u.z. de 300 belminuten, niet veranderd. Ook heb ik het geluk dat na afloop van mijn oude abonnement, mijn resterende mb's en belminuten gewoon mee zijn overgegaan. Op mijn contract staan 1000 (+200) mb, terwijl op de rekening voor de nieuwe periode maar 500 mb staan, met een hogere prijs als in mijn contract. Als ik op de rekening naar de vergoedingen kijk, kom ik nog steeds op een te hoog bedrag uit.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Franskia49, bedankt voor het verlengen van je abonnement. Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht.
Als je naar je verbruik in Mijn Telfort kijkt dan zie je dat je gewoon 1200 MB's en 175 belminuten hebt ontvangen. Bij je abonnement gegevens zie je inderdaad staan 500 MB's en 150 belminuten.
Verlengende klanten zoals jij ontvangen klantvoordeel. Bij jou is dat in dit geval een extra 700 MB's en een extra 25 belminuten. Deze zie je inderdaad niet staan bij je abonnementsgegeven maar zie je wel terug bij je verbruik.
Je ontvangt dus gewoon de bundels die horen bij het abonnement dat je hebt verlengd. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer