Ik heb twee vragen.
Omdat mijn abonnement was afgelopen heb ik bij Telfort gezoch naar een abonnement welke bij mij paste. Omdat ik het handig vond als ik ergens elders was ik ook even op internet wat kon zoeken.
Er was een abonnement beschikbaar van 1000 mb en 150 min. Dit heb ik afgesloten. Ik heb een nieuwe chip ontvangen en deze geactiveerd.
Op mijn pagina zie ik nu dat ik maar 500 Mb heb en wel 150 bel minuten.
Vraag 2
Ik was ergens elders en wilde op internet wat gaan zoeken. En ik heb immers een internet abonnement. Echter ik krijg de melding dat ik geen verbinding heb. Thuis nogmaals geprobeerd door buiten de draadloze verbinding te gaan van Telfort, maar van hetzelfde laken een pak. Geen verbinding
Beste antwoord door Stephen
Hallo woort080, bedankt voor het afsluiten van een abonnement bij Telfort!
Je hebt een abonnement afgesloten bestaande uit 150 minuten en 500 MB's. Omdat je ook Telfort Thuis hebt ontvang je klantvoordeel. Klantvoordeel houdt in dat je extra minuten en MB's ontvangt. In jouw geval zijn dit 25 extra belminuten en 700 extra MB's. Hierdoor ontvang je dus elke maand in totaal 175 belminuten en 1200 MB's. Dit kun je controleren bij jouw verbruik. De extra minuten en MB's worden niet weergegeven bij de abonnementsgegevens waardoor het lijkt dat je minder minuten en MB's ontvangt.
Ik zie in het systeem dat mobiel internet actief is. Heb je ook de data ingeschakeld op je telefoon? Graag de instellingen controleren via toestelhulp. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie
Je hebt een abonnement afgesloten bestaande uit 150 minuten en 500 MB's. Omdat je ook Telfort Thuis hebt ontvang je klantvoordeel. Klantvoordeel houdt in dat je extra minuten en MB's ontvangt. In jouw geval zijn dit 25 extra belminuten en 700 extra MB's. Hierdoor ontvang je dus elke maand in totaal 175 belminuten en 1200 MB's. Dit kun je controleren bij jouw verbruik. De extra minuten en MB's worden niet weergegeven bij de abonnementsgegevens waardoor het lijkt dat je minder minuten en MB's ontvangt.
Ik zie in het systeem dat mobiel internet actief is. Heb je ook de data ingeschakeld op je telefoon? Graag de instellingen controleren via toestelhulp. In afwachting van jouw reactie.