beantwoord

Onjuist maandbedrag in overzicht bestelling

• 5 februari 2019
  • 10 reacties
  • 299 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen Forum,

Afgelopen zondag heb ik een bestelling gedaan voor een nieuw Telfort sim-only abonnement van 10GB met onbeperkt bellen voor €17,50 + €1,00. (Incl. €5 korting.) Dit is ook netjes zo bevestigd per e-mail:

Echter, in het overzicht op https://www.telfort.nl/mobiel/mijn-bestelling/, zie ik het bedrag zonder korting (€22,50) staan:

Willen jullie nagaan of mijn bestelling (en dan vooral de korting 😀) correct verwerkt is?

Dankjulliewel alvast!

Mathijs
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 7 februari 2019, 15:27

Dag allemaal. Ik heb de verschillende topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft. 🙂 Ik begrijp dat jullie eigenlijk allen tegen hetzelfde aan lopen: jullie hebben vorige week (in week 5) een mobiele bestelling geplaatst met de 10 GB + 150 belminuten belminuten. Op dat moment liep er een actie, waarbij je dit abonnement kon bestellen voor € 17,50 in plaats van € 22,50. Nu begrijp ik dat dit ook zo in de bevestiging van je bestelling of verlenging staat, maar je via Mijn Bestelling tóch € 22,50 ziet staan. Heb ik dat zo goed begrepen?

Ik kan in ieder geval bevestigen dat de actiekorting wel is toegepast en jullie dus € 17,50 betalen voor 10 GB + 150 belminuten. Het overzicht in de bevestiging per e-mail is leidend. Wel heb ik navraag gedaan in de organisatie hoe de vork precies in de steel zit wat betreft het verschil in de weergave van de abonnementskosten.

Heb je al een Thuis-abonnement of een mobiel abonnement? Dan kom je in aanmerking voor CombiVoordeel. Je betaalt dan géén aansluitkosten t.w.v. € 20,- voor je mobiele abonnement. Het is dan wel belangrijk dat je voldoet aan de voorwaarden voor CombiVoordeel, dus dat beide abonnementen actief zijn en op hetzelfde adres geregistreerd staan. Worden er toch aansluitkosten in rekening gebracht op je factuur? Laat dit dan even aan mij weten, dan zorg ik ervoor dat die kosten alsnog worden vergoed. Vul in dat geval wel je profiel aan met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder, je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN.
Bekijk reactie

10 reacties

Hoi

Wat ik niet begrijp is dat ik op 2 februari een Sim-only abonnement heb afgesloten met combi oordeel van €5 korting. Er was een actie van
Dubbele GB dus 10+10GB voor €17,50. Nu zie ik in mijn bestelling een ander bedrag namelijk €22,50. Vind ik wel erg merkwaardig. Daarnaast wordt er aansluitkosten gerekend, terwijl toen ik dit abonnement sloot: was er geen sprake van aansluitkosten. Dit heb ik op mijn bestelde rating van 2febr.
Het enige wat veranderd is, dat ipv 9febr aansluitdatum....komt dit pas veel later. Geloof 14febr...

Ik vind dit erg slordig en ga niet akkoord met prijsverhoging en met de aansluitkosten.
Ik wil graag van Telfort reactie!! Ophalen

=≠=====================================

[h4]Overzicht van uw bestelling[/h4]

EenmaligPer maand Telfort abonnement 17,50Onbeperkt bellen 1,-10 GB internet + 10 GB internet Onbeperkt sms GratisSupersnel 4G GratisTotaal0,-18,50
* In het overzicht is de 2x zoveel data reeds verwerkt.
Looptijd abonnement: 24 maanden

Gekozen CombiVoordeel: 5,- korting per maand op Telfort Thuis + 2x zoveel data
Download hier de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden en de tarieven die op uw bestelling van toepassing zijn.

*Admin: bericht afgesplitst en samengevoegd met dit topic.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Valery2109 ,
Of de aansluitkosten kloppen weet ik niet, maar de €5- combikorting klopt wel, die wordt alleen via de thuis-abo factuur verrekend en niet via de mobiel-abo factuur.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.☺

Dag,

U begrijpt het niet. Ik heb het niet over de korting.
Ik heb het over moment van afsluiten van overeenkomst geldt een actie prijs van €17,50. En ook geen aansluitkosten want ik maakte gebruik van Combi voordeel.
Nu echter zie ik het abonnement niet meer als Combivoordeel!
Zie hieronder het verschil in ovk tussen 2 en 5 februari.
2 februari: zie foto boven
5 februari: zie foto onder

===================={{{{{
V.a. 5febr

[img]https://www.telfort.nl/mobiel.layout.live.resp/images/logo.svg[/img]Uitloggen
1.2.3.4.5.
[h5]Controleren[/h5]
Bedankt voor je bestelling bij Telfort. Wij zijn blij dat je voor ons hebt gekozen. Jouw (ongeactiveerde) simkaart sturen wij zo snel mogelijk naar je toe via PostNL.

Jouw bestelling

(nr. 1902023913)

Sim Only
3-in-1 Simkaart
AbonnementActie22,5010 GB 20 GB internetOnbeperkt bellen1,00Onbeperkt sms0,00Supersnel 4G internet0,00
Combivoordeel5,- korting per maand op Telfort Thuis2x zoveel data op MobielGeen aansluitkosten
CombiVoordeel loopt zolang je blijft combineren.
Totaal per maand23,50
EenmaligAansluitkosten 20,00
Je betaalt eenmalig20,00
[h5]
[/h5]

Reputatie 5
Badge +8
Hoi TYZ, welkom op het forum. De korting van € 5 die je tijdens het bestellen hebt aangevinkt is de Combivoordeel korting die je krijgt als je thuis ook Telfort hebt. Is dit bij jou ook daadwerkelijk het geval op je adres? Anders is dat de verklaring dat het verschil € 5.- is. Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Hoi Alex,

Dank voor je reactie. Nee, ik heb tijdens het bestelproces géén combivoordeel aangevinkt, aangezien ik thuis geen andere Telfortproducten heb.

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding die tot 4 februari gold, waarbij de 10GB bundel €17,50 per maand kost(te) i.p.v. €22,50.

Zou je dit nog even verder willen (laten) uitzoeken? Dankjewel wederom.
Reputatie 1
Hier is hetzelfde verhaal. Heb dit abonnement vorige week afgesloten, 10GB voor 17,50 stond op de site en staat in mijn bevestiging, en zie nu bij mijn bestelling ook 22,50 staan. Ik heb gekozen voor combivoordeel dus krijg dubbele GB en 5 euro op de thuisfactuur. Ook staan bij mijn bestelling de aansluitkosten van 20 euro genoemd terwijl dit kosteloos zou zijn. Ik ga er vanuit dat dit allemaal wel goed komt maar het is wel heel frappant.
Reputatie 7
Badge +9
Dag allemaal. Ik heb de verschillende topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft. 🙂 Ik begrijp dat jullie eigenlijk allen tegen hetzelfde aan lopen: jullie hebben vorige week (in week 5) een mobiele bestelling geplaatst met de 10 GB + 150 belminuten belminuten. Op dat moment liep er een actie, waarbij je dit abonnement kon bestellen voor € 17,50 in plaats van € 22,50. Nu begrijp ik dat dit ook zo in de bevestiging van je bestelling of verlenging staat, maar je via Mijn Bestelling tóch € 22,50 ziet staan. Heb ik dat zo goed begrepen?

Ik kan in ieder geval bevestigen dat de actiekorting wel is toegepast en jullie dus € 17,50 betalen voor 10 GB + 150 belminuten. Het overzicht in de bevestiging per e-mail is leidend. Wel heb ik navraag gedaan in de organisatie hoe de vork precies in de steel zit wat betreft het verschil in de weergave van de abonnementskosten.

Heb je al een Thuis-abonnement of een mobiel abonnement? Dan kom je in aanmerking voor CombiVoordeel. Je betaalt dan géén aansluitkosten t.w.v. € 20,- voor je mobiele abonnement. Het is dan wel belangrijk dat je voldoet aan de voorwaarden voor CombiVoordeel, dus dat beide abonnementen actief zijn en op hetzelfde adres geregistreerd staan. Worden er toch aansluitkosten in rekening gebracht op je factuur? Laat dit dan even aan mij weten, dan zorg ik ervoor dat die kosten alsnog worden vergoed. Vul in dat geval wel je profiel aan met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder, je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN.
Reputatie 1
Dank je wel Natasja, ik had al een vermoeden dat er ergens op de achtergrond iets niet goed ging. Fijn dat Telfort bij deze bevestigd dat de bevestiging leidend is!
Reputatie 1
En ik ben ook weer gerustgesteld. 🙂
Dank voor de toelichting Natasja.
Reputatie 7
Badge +9
Geen enkel probleem, @Jassy en @TYZ. 🙂 Ik heb nu ook vanuit de organisatie de bevestiging dat het op technisch vlak niet goed gaat in 'Mijn Bestelling'. Er is nu een ticket aangemaakt voor onze IT-afdeling. De verwachting is dat het in week 8 weer goed gaat. Bedankt voor de melding!

Reageer