Al geruime tijd ben ik op zoek naar een goed alternatief voor mijn Telfort thuis en mobiel abonnement. Nu ik die gevonden heb, mag ik blijkbaar mijn mobiele abonnement niet opzeggen van Telfort omdat ik die in oktober verlengd zou hebben met een 2 jaar.
Dat heb ik dus niet gedaan. Want ik wil juist weg. Waarom zou ik het verlengen. Ik zou bevestiging mail/sms gekregen hebben - nooit gezien. Ik krijg alleen maar te horen dat Telfort het zwart op wit heeft staan. Het contract gemaild waarop het stond. Ik zou het dinsdagochtend 8/10 om 8.22 verlengd hebben. Dat kan helemaal niet!
Diverse malen contact gehad. En elke keer te horen krijgen dat ik het zelf heb verlengd (en onuitgesproken ‘zeur niet - zelf gedaan’)
Het maakt niet uit hoe vaak jullie zeggen dat ik het zelf heb verlengd/dat jullie me twee weken bedenktijd hebben gegeven/dat het zwart op wit staat: ik heb dat niet verlengd! Het frustreert alleen maar meer.
Beste antwoord door Natasja
Dag
In de eerste plaats kan ik me heel goed voorstellen dat deze situatie voor frustratie zorgt. Zeker, omdat je zelf aangeeft niets van een verlenging af te weten. Daarbij vind ik het jammer om te lezen dat je je niet prettig geholpen voelt. Ongeacht of een probleem op te lossen valt of niet, je hoort altijd vriendelijk te woord te worden gestaan.
Inhoudelijk zie ik dat leden van de community je al enige uitleg en suggesties hebben gegeven. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je voorgaande contract afliep op 03-10-2019. Volgens onze administratie is er op 08-10-2019 rond 08.20 uur 's ochtends verlengd via Mijn Telfort, waarbij is gekozen voor 2 GB internet en 150 belminuten.
Je kunt je abonnement niet verlengen zonder in te loggen op Mijn Telfort. Je hebt vervolgens per e-mail een bevestiging ontvangen. Ik zie wel dat het e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem anders is dan het e-mailadres in je Forum-profiel. Het betreft een ‘@me.com’ e-mailadres. Je hebt na ontvangst van de bevestiging 14 dagen om een verlenging te annuleren.
Hoe graag ik ook voor je zou willen regelen dat de verlenging wordt geannuleerd, dat kan ik niet voor je in orde maken.