beantwoord

Onbeperkt bellen buiteland

• 17 april 2016
  • 6 reacties
  • 608 keer bekeken

Beste Telfort medewerker(s),

Sinds kort heb ik mijzelf ingeschreven als eenmanszaak, afgelopen weekend heb ik gekeken hoe ik mij particulier abonnement om kan zetten naar een zakelijk abonnement. Hieruit bleek dat dit pas mogelijk was als het abonnement bijna verlopen zou zijn(2 maanden van te voren, geloof ik?).

Helaas loopt mijn abonnement tot December 2016 en is deze verlengbaar op 24 juni 2016, ik neem aan dat ik dus niet in aanmerking kom om mijn abonnement om te zetten naar een zakelijk abonnement?

Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik eigenlijks een bundel moet hebben waar ik onbeperkt naar het buitenland kan bellen, mijn doelgroep ligt namelijk in België. Nu had ik op de site gevonden dat je voor zo een 5 euro extra per maand, onbeperkt naar het buitenland zou kunnen bellen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bellen-onbeperkt-buitenland-bestellen.htm

Ik vroeg mij eigenlijks een paar dingen af:
- Wanneer kan ik precies mijn abonnement omzetten naar Zakelijk?
- Is het mogelijk om als vaste klant vroegtijdig mijn abonnement om te zetten?
- Zo niet, waar vind ik de 5 euro / per maand voor onbeperkt buitenland?

Alvast bedankt,
Pierre Guerin
icon

Beste antwoord door Stephen 18 april 2016, 15:28

Hallo Borgia, bedankt voor het plaatsen van je bericht. Het is helaas niet mogelijk om je abonnement vroegtijdig om te zetten naar Zakelijk. Een optie is wel om je abonnement af te kopen. Daarna kun je wel over naar Zakelijk. Ik hoop dat dit ook je eerste vraag heeft beantwoord. Voor mobiel hebben wij geen bundel onbeperkt bellen naar het buitenland. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pierre, aan de hand van de formule die nelly jacoba heeft aangegeven kun je het uitrekenen. Wil je dat ik jou dit bedrag kenbaar maak dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht.
Afkoopbedrag lopend abo is resterende maanden x maandbedrag.
Hmm, erg jammer dat jullie het niet aanbieden, ik ben namelijk altijd tevreden geweest over Telfort, en wou eigenlijk niet overstappen.
Toch zou ik graag van jou horen wat mijn afkoop bedrag mag wezen, zou ik deze via de mail o.i.d. kunnen ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Pierre Guerin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Borgia, bedankt voor het plaatsen van je bericht. Het is helaas niet mogelijk om je abonnement vroegtijdig om te zetten naar Zakelijk. Een optie is wel om je abonnement af te kopen. Daarna kun je wel over naar Zakelijk. Ik hoop dat dit ook je eerste vraag heeft beantwoord. Voor mobiel hebben wij geen bundel onbeperkt bellen naar het buitenland. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. 🙂
Ach, mijn excuses, ik zie het ja.. Dit gaat over vast bellen en niet voor mobiel 🙂
Volgende vraag, bestaat zoiets voor mobiel dan?: )
Onbeperkt buitenland voor €5,- geldt voor vast bellen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bellen-onbeperkt-buitenland-bestellen.htm
Bellen Onbeperkt Buitenland kun je zelf aan je abonnement toevoegen via Mijn Telfort.

Reageer