beantwoord

omruilen van defect toestel nokia lumia 635

• 16 april 2015
  • 7 reacties
  • 631 keer bekeken

ik heb mijn toestel terug gestuurd naar telfort aangetekend. ze hebben al paar dagen in hun bezit.maar eerst moet de contract stopen. en dan krijg ik een emailtje van telfort .nog steeds niks gehoord ,maar ik heb toch een vraag voor jullie telfort ,hoelang gaat het duren van het stop zetten van de contract ,tot dat ik een andere toestel kan halen in de winkel.
en er wordt gezegd als het toestel binnen is bij ons, dan wordt meteen het contract gestopt, dan kan u een andere toestel of andere contract afsluiten.
ik hoop iets te horen van jullie telfort.
met vr dank. draak180
icon

Beste antwoord door Stephen 17 april 2015, 16:05

@draak180,

Ik heb van mijn collega begrepen dat de verlenging al was ingegaan waardoor het annuleringsproces wat langer in beslag nam. De verlenging is intussen geannuleerd en je bent vanmiddag naar de Telfort winkel geweest voor een nieuwe verlenging. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@draak180,

Welkom op het forum.
Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@draak180,

Bedankt voor jouw gegevens. Je geeft aan dat je het toestel aangetekend hebt verstuurd. Heb je ook het verzendbewijs en track and trace code? Zou jij mij deze kunnen kenbaar maken in een privéberciht?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@draak180,

Bedankt voor de code. Ik heb deze en jouw berichten zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder oppakken en nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op. Laat je mij weten wanneer je bent gebeld? In de tussentijd kun jij mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Stephen
sorry daar heb ik niks aan.want ik heb geen toestel meer.dus ik kan ook niet bellen en gebeld worden.
en daarom wil ik ook andere toestel hebben,want ik wacht al een paar dagen op antw,van hoe en wat. maar dit gaat mij een beetje te langzaam.maar ik heb ook de toestel nodig voor mijn baas dus..want ik ga nu ook naar de telfortwinkel in zaandam toe.
r kreulen
Badge +2
De Telfort Winkels kunnen dit niet direct voor jou oplossen. Pas zodra het toestel aangekomen en verwerkt is kunnen ze je daar aan een nieuw toestel helpen. Stephen biedt je netjes aan je te laten bellen. Als je zelf geen mobiel hebt leen er dan eentje van de buren...
Reputatie 8
Badge +16
@draak180,

Ik kan begrijpen dat het je te lang duurt. Daarom heb ik mijn collega's aangestuurd om dit proces voor je te versnellen en ik verwacht dat deze jou zo spoedig mogelijk zullen benaderen.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@draak180,

Ik heb van mijn collega begrepen dat de verlenging al was ingegaan waardoor het annuleringsproces wat langer in beslag nam. De verlenging is intussen geannuleerd en je bent vanmiddag naar de Telfort winkel geweest voor een nieuwe verlenging. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.

Stephen