beantwoord

Nummerwissel uitvoeren tussen 2 abonnementen

• 6 mei 2019
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Beste,
Ik heb 2 abonnementen bij Telfort (op hetzelfde adres). Na een recente wijziging in mijn werksituatie zou ik een nummerwissel willen uitvoeren tussen beide abonnementen. Dus nummer X van abonnement 1 activeren op abonnement 2. Nummer Y van abonnement 2 activeren op abonnement 1. Betreft dus alleen een wisseling van telefoonnummers tussen beide abonnementen.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 mei 2019, 21:39

Hoi GJvD, welkom hier.

Dit is helaas niet mogelijk als het nummer eenmaal is gekoppeld aan je abonnement. We kunnen alleen in geval van overlast op verzoek een nieuw nummer toewijzen, maar ook dat wordt automatisch gegenereerd. Is er een bepaalde reden waarom je dit wilt doen?

Als ik even meedenk zie ik dat het nummer eindigend op 931 nog binnen de 14 dagen bedenktijd valt tot vrijdag, mocht je daar toch van af willen zien.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8
Hoi GJvD, welkom hier.

Dit is helaas niet mogelijk als het nummer eenmaal is gekoppeld aan je abonnement. We kunnen alleen in geval van overlast op verzoek een nieuw nummer toewijzen, maar ook dat wordt automatisch gegenereerd. Is er een bepaalde reden waarom je dit wilt doen?

Als ik even meedenk zie ik dat het nummer eindigend op 931 nog binnen de 14 dagen bedenktijd valt tot vrijdag, mocht je daar toch van af willen zien.

Reageer