Nummerportering bij overstap naar andere provider

• 18 februari 2014
  • 5 reacties
  • 1288 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo,

Na vorige week bij een andere provider een aanvraag voor een nieuw contract te hebben gedaan en deze provider opdracht gegeven te hebben voor nummerportering kwam Telfort met de reactie:
Afwijzing met als reden Telfoonnummer en simkaartnummer komen niet overheen.

Na een keer of 16 dit gecontroleerd te hebben (simkaart en mijn telfort) moet ik toch concluderen dat ik het juist heb gedaan bij de eerste invoer.

Kunnen jullie hier eens naar kijken en mij laten weten waar het fout gaat, ik ben hier zeer ontstemd over!!!

Groet

5 reacties

Badge +2
Als je een zakelijk contract hebt dient de ander het klantnummer te hebben voor de aanvraag van het nummerbehoud. Heb je een privé abonnement, dan kan de klantenservice je vertellen wat jouw juiste simkaartnummer is. Telfort wijst nummerbehoud alleen af als het simkaartnummer echt niet juist is doorgegeven.
Matthijs, bedankt voor jouw reactie maar het simkaartnummer is juist.

Ik las net op het Simyo-forum dat Telfort een storing heeft gehad waardoor dit proces fout gegaan zou kunnen zijn.

Ik wacht dus wel een antwoord van webcare af.
Reputatie 8
Badge +16
Als je een nieuwe aanvraag inschiet bij Simyo zal het mogelijk nu wel werken
Badge
@FFA,

Welkom op het forum! Ik kijk dit graag voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Laïla,

Ik begrijp dat het overzetten inmiddels in gang gezet is.
Bedankt voor jouw reactie.

Groet

Reageer