beantwoord

Nummerherkenning werkt niet

• 13 januari 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Beste,

Als ik gebeld word dan staat er altijd onbekend op mijn scherm. Ik heb via 'mijn telfort’ nummerherkenning aangezet maar dit werkte niet. 

Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen, Alvast bedankt!

Met vriendelijke Groet,

Thom van Leeuwen

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja 15 januari 2020, 14:02

Dag @vanleeuwenthom23. Van harte welkom hier. Ik heb het direct even voor je gekeken en ik zie dat je nummerweergave aan deze kant niet ingeschakeld staat. Ik schakel die graag voor je in, maar dan heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig ter verificatie. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @vanleeuwenthom23. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd.  Is het inmiddels gelukt om nummerweergave in te schakelen? Laat het gerust weten als je nog wel hulp nodig hebt.

Reputatie 8
Badge +10

Dag @vanleeuwenthom23. Van harte welkom hier. Ik heb het direct even voor je gekeken en ik zie dat je nummerweergave aan deze kant niet ingeschakeld staat. Ik schakel die graag voor je in, maar dan heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig ter verificatie. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Reageer