beantwoord

Nummerbehoud zonder versturen van SMS 6688

Hallo,
Ik heb voor Telfort mobiel gekozen met een bestaande 06-nummer bij een andere providor (KPN).
Nu heb ik op dit prepaid nummer geen tegoed meer staan.
Nu moet ik voor nummerbehoud echter een SMS sturen naar 6688 met daarin de code JA.
Dat gaat nu echter niet.
Kan dit ook geregeld worden zonder een bevestiging via de SMS?
icon

Beste antwoord door jwraa 7 februari 2019, 13:11

Sms versturen ging niet. Het is in dit geval niet een groot probleem. Daarom is dit nu gewoon afgehandeld. Bedankt voor de support.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen jwraa, dan is het goed. Als we je ergens mee kunnen helpen, trek dan vooral aan de bel.
Sms versturen ging niet. Het is in dit geval niet een groot probleem. Daarom is dit nu gewoon afgehandeld. Bedankt voor de support.
Reputatie 7
Badge +8
Dat klinkt niet goed, kan je me vertellen wat er is gebeurd? Heb je nog wel geprobeerd de sms te versturen? Of heb je hier een ander bericht van gekregen?
Ticket is gesloten. Ik was te laat met reageren.
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen @jwraa, dankjewel voor het toevoegen van het mobiele nummer. Ik regel voor je dat je voldoende tegoed krijgt om de SMS te kunnen versturen 🙂 Ik raad je aan om dat zo snel mogelijk te doen, zodat je nummer zeker weten mee gaat. Laat je weten of het is gelukt?
Hallo Alexandra, (of misschien een andere collega bij Telfort).
Ik heb de betreffende telefoonnummer in het vak 'extra informatie' geplaatst van mijn forumprofiel.
Ik weet even niet welk nummer zichtbaar is. Omdat het een nieuw nummer denk ik niet dat dit het nummer is waar het om gaat. Hoe kan ik het gewenste nummer doorgeven?
Reputatie 7
Badge +8
Hoi @jwraa, leuk om te lezen dat je naar ons overstapt, welkom! 🙂 Ik help je graag op weg met het nummerbehoud.

Ik begrijp dat je nu niet wilt opwaarderen, vlak voor de overstap. Dat kan ik me wel voorstellen. De sms is echter wel nodig, om te zorgen dat alles goed gaat en jouw nummer mee komt naar ons.

Gaat het om het mobiele nummer dat je in je forumprofiel hebt gezet? Dan kijk ik wat ik voor je kan regelen.

Reageer