beantwoord

Nummerbehoud werkt niet, foutmelding: "Oeps er is een fout opgetreden"

• 12 september 2017
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Beste,

sinds enkele dagen ben ik overgestapt van Telfort prepaid naar Telfort abonnement en heb daarbij aangegeven van nummerbehoud gebruik te willen maken. Bij de activeringsprocedure van de nieuwe simkaart stond ook aangegeven dat dit aangevraagd was.

In eerste instantie ging ik er ook vanuit dat het dan daarmee automatisch gewerkt had, gezien de overstap binnen Telfort. Nu bleek echter dat ik toch met mijn tijdelijke nummer van de nieuwe simkaart bel en sms.

Daarop heb ik meermaals geprobeerd via het nummerbehoudformulier op mijn Telfort het nieuwe nummer te laten vervangen door het oorspronkelijke, maar dit leidt telkens tot een (helaas niet heel informatieve) foutmelding: "Oeps, er is iets misgegaan, probeer het later nog eens".

Kunt u me wellicht verder helpen, eventueel na delen van benodigde gegevens via een privé bericht? Vast dank!

Met vriendelijke groet,
Elly
icon

Beste antwoord door Wieger DB 14 september 2017, 20:42

Hallo Elly, welkom op het forum. Ik wil je graag helpen bij het behouden van je 06-nummer. Kan je mij hiervoor een bericht sturen met je NAW-gegevens, je oude simkaartnummer en 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer en je tijdelijke telefoonnummer? Dan zal ik er voor zorgen dat je nummer zo snel mogelijk wordt omgezet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hallo Elly, welkom op het forum. Ik wil je graag helpen bij het behouden van je 06-nummer. Kan je mij hiervoor een bericht sturen met je NAW-gegevens, je oude simkaartnummer en 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer en je tijdelijke telefoonnummer? Dan zal ik er voor zorgen dat je nummer zo snel mogelijk wordt omgezet.
Precies hetzelfde probleem hier. Na tweemaal doorlopen van de procedure voor nummerbehoud via MijnTelfort, "Oeps, er is iets misgegaan, probeer het later nog eens".

Ik kreeg ook nog geen email op aangegeven adres of iets van zo'n soort ontvangstbevestiging. Dus vandaar mijn reactie dat dit euvel nog altijd bestaat op de site.

Graag hier ook hulp bij het omzetten.

Met vriendelijke groet,
Christiaan
@algemeen_nut loopt er al een aanvraag voor nummerbehoud dat zou deze melding verklaren.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Christiaan, kan je mij in een privébericht doorgeven welk nummer je wilde behouden? Dan kijk ik het voor je na.

Reageer