Nummerbehoud vanuit het buitenland

• 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

Telfort.
Reeds 2 maanden geleden heb ik een prepaid sim kaart aangevraagd met het idee om nummerbehoud aan te vragen. Na enige tijd heb ik deze ontvangen om er toen achter te komen dat het activeren van een simkaart alleen binnen nederland kan. Gelukkig zit ik op curacao wat ook nederlands is. Toch was het echter niet mogelijk de simkaart te activeren. Gelukkig hebben jullie een klantenservice waar ik de vraag kan stellen hoe dit op te lossen. na meerdere keren door klikken op de site is dit nummer te vinden. Ook vanuit het buitenland is er een nummerbeschikbaar. Bij het bellen van dit nummer blijkt echter dat de gemaakte keuze (toets 1 voor mobiel etc.) Niet bij jullie door komt waarna je eindeloos in het keuzemenu blijft. Voor de zekerheid probeer je het dan natuurlijk nog eens. Je kan het resultaat al raden natuurlijk. Conclusie: na ongeveer 2 maanden heb ik geen nummerbehoud, geen actieve NL simkaart, wel kosten gemaakt om jullie te bereiken, geen antwoord hoe dit op te lossen.

Concrete vraag. Hoe kom ik aan een actieve simkaart met nummerbehoud ( nummer is al vrijgegeven) wanneer ik woonachtig ben op curacao. Ik hoor graag van jullie. Gr wouter

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wouter, welkom op het forum! Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Kun je het te behouden nummer en nieuwe nummer invullen bij jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan dan graag een reactie achterlaten in dit topic zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

Reageer