Heb onlangs de overstap gemaakt van mijn Telfort Prepaid naar Sim-only. Gisteren heb ik de nieuwe sim-kaart ontvangen en geactiveerd. Bij het bestellen heb ik aangegeven dat ik mijn oude nummer wilde behouden. Hiervoor werd ik doorverwezen naar Mijn Telfort om daar in te loggen met het nieuwe tijdelijke nummer. Die heb ik ook via de sms ontvangen om nummerbehoud aan te vragen. Maar als ik mijn aanvraag wil doorvoeren krijg ik een foutmelding waardoor ik niet verder kan. Bij het aanvragen wordt er gevraagd van welke telecomprovider ik afkom terwijl ik gewoon bij jullie klant ben.
Heb ik nu iets verkeerds gedaan of is het aanvragen niet nodig binnen Telfort?
Ik hoop op een spoedig reactie.
Met vriendelijke groet,
Kevin
icon
Beste antwoord door Kevin Heynen 18 oktober 2016, 13:36
Hoi Kevin,
Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken.
Zou je het tijdelijke 06-nummer van het sim only abonnement ook naar mij willen sturen in het privébericht? Ik zal het dan verder voor je in gang zetten.
Bedankt alvast.
Beste Micheal,
Mijn nummer is succesvol overgezet. Dus mijn probleem is hiermee opgelost. Nogmaals erg bedankt voor je inspanning met mijn probleem .
Met vriendelijke groet,
Kevin
Bekijk reactie