beantwoord

Nummerbehoud van Telfort Prepaid naar Telfort Sim-Only

• 1 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 450 keer bekeken

Heb onlangs de overstap gemaakt van mijn Telfort Prepaid naar Sim-only. Gisteren heb ik de nieuwe sim-kaart ontvangen en geactiveerd. Bij het bestellen heb ik aangegeven dat ik mijn oude nummer wilde behouden. Hiervoor werd ik doorverwezen naar Mijn Telfort om daar in te loggen met het nieuwe tijdelijke nummer. Die heb ik ook via de sms ontvangen om nummerbehoud aan te vragen. Maar als ik mijn aanvraag wil doorvoeren krijg ik een foutmelding waardoor ik niet verder kan. Bij het aanvragen wordt er gevraagd van welke telecomprovider ik afkom terwijl ik gewoon bij jullie klant ben.
Heb ik nu iets verkeerds gedaan of is het aanvragen niet nodig binnen Telfort?
Ik hoop op een spoedig reactie.

Met vriendelijke groet,

Kevin
icon

Beste antwoord door Kevin Heynen 18 oktober 2016, 13:36

Hoi Kevin,

Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken.

Zou je het tijdelijke 06-nummer van het sim only abonnement ook naar mij willen sturen in het privébericht? Ik zal het dan verder voor je in gang zetten.

Bedankt alvast.

Beste Micheal,

Mijn nummer is succesvol overgezet. Dus mijn probleem is hiermee opgelost. Nogmaals erg bedankt voor je inspanning met mijn probleem .

Met vriendelijke groet,

Kevin
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kevin,

Sorry voor deze wat late reactie.

Heb je inmiddels al contact gehad? Ik kan me indenken dat je dit probleem graag opgelost ziet namelijk. Indien het zich nog steeds voordoet dan help ik je graag verder. Hier heb je gegevens voor nodig. Wil je je 06-nummer, postcode, huisnummer en e-mailadres naar mij sturen? Ik zorg er dan voor dat het zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Dank je wel!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Kevin,

Dank voor je bericht.

Ik heb mijn collega's gevraagd dit verder op te pakken, het uit te zoeken en je hierover te benaderen.

Laat je het weten als bent gebeld? Dank je wel.
Hallo Kevin,

Dank voor je bericht.

Ik heb mijn collega's gevraagd dit verder op te pakken, het uit te zoeken en je hierover te benaderen.

Laat je het weten als bent gebeld? Dank je wel.

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben dus ook van telfort prepaid naar abonnement gegaan, maar als ik een telecomprovider moet kiezen, komt er alleen AH mobiel, versatel en 2 anderen te staan.. geen telfort?
Groetjes
Reputatie 8
Badge +2
Hi Moesje,

Bijzonder! Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is als je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij stuurt in 'n privévenster. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Dank je.

@Kevin,

Weet je inmiddels al meer? 🙂
Hi Moesje,

Bijzonder! Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is als je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij stuurt in 'n privévenster. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Dank je.

@Kevin,

Weet je inmiddels al meer? :)

Hey Micheal,

Heb nog niets meer te weten kunnen komen.

Groetjes,

Kevin
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kevin,

Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken.

Zou je het tijdelijke 06-nummer van het sim only abonnement ook naar mij willen sturen in het privébericht? Ik zal het dan verder voor je in gang zetten.

Bedankt alvast.
Hoi Kevin,

Bedankt alvast.

Beste Micheal,

Mijn nummer is succesvol overgezet. Dus mijn probleem is hiermee opgelost. Nogmaals erg bedankt voor je inspanning met mijn probleem .

Met vriendelijke groet,

Kevin
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kevin,

Dank voor dit fijne berichtje! Zie ik graag!

Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂