Echter tot op heden is nummerbehoud nog steeds niet mogelijk.
Diverse keren klantenservice gesproken, echter geen oplossing aangeboden te kregen.
Steeds wordt het een maand doorgeschoven.
Volgende keer abonnement niet rechtstreeks bij Telfort, maar in telefoonwinkel afsluiten. Wordt het tenminste a la minute geregeld.
Graag hulp zodat mijn zoon eindelijk zijn prepaidnummer kan overzetten naar abonnement.
Zodat hij niet afhankelijk is van wifi om data binnen te halen.
Wie kan mij vertellen wat te doen. Heb nu al vier maanden een tijdelijk nummer wat niet wordt gebruikt, waar wel voor wordt betaald.
Beste antwoord door Cindy - Telfort
Hallo telfortklant7391, welkom op het forum.
Het is inderdaad een tijd niet mogelijk geweest om nummerbehoud aan te vragen van prepaid naar een abonnement; sorry daarvoor! Dat lag niet aan de manier van bestellen, maar doordat we onderhoud aan onze systemen hadden die helaas langer hebben geduurd dan dat we vooraf hadden verwacht. Dat is natuurlijk geen excuus, maar ik wilde je wel graag een stuk uitleg geven waarom het niet kon.
Is er eerder een abonnement afgesloten en is het nu de bedoeling om nog nummerbehoud aan te vragen? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie
Het is inderdaad een tijd niet mogelijk geweest om nummerbehoud aan te vragen van prepaid naar een abonnement; sorry daarvoor! Dat lag niet aan de manier van bestellen, maar doordat we onderhoud aan onze systemen hadden die helaas langer hebben geduurd dan dat we vooraf hadden verwacht. Dat is natuurlijk geen excuus, maar ik wilde je wel graag een stuk uitleg geven waarom het niet kon.
Is er eerder een abonnement afgesloten en is het nu de bedoeling om nog nummerbehoud aan te vragen? Ik hoor het graag van je.