beantwoord

Nummerbehoud “oeps er is fout gegaan”

• 22 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Probeer Mn nummerbehoud te activeren. Omdat dit in de winkel nog niet kon moest het online. Blijf alleen bij tab 4 de melding “oeps er is iets fout gegaan” krijgen.

Doe ik iets fout of hebben jullie een storing?

Grt, Joost
icon

Beste antwoord door Stephen 24 oktober 2017, 14:09

Bedankt voor de gegevens Joost! Ik heb nummerbehoud zojuist voor je aangevraagd. Deze is in behandeling en zodra de aanvraag is goedgekeurd wordt je nummer op 24 november 2017 overgezet. De status van nummerbehoud kun je volgen via Mijn Telfort. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@JoostB Onderhoud en storingen vind je terug op deze pagina.

Is het nummerbehoud vanaf een andere provider of is het nummerbehoud binnen Telfort? Als het nummerbehoud binnen Telfort is dan kan je dit ook via de klantenservice of webcare regelen.
@JoostB Onderhoud en storingen vind je terug op deze pagina.

Is het nummerbehoud vanaf een andere provider of is het nummerbehoud binnen Telfort? Als het nummerbehoud binnen Telfort is dan kan je dit ook via de klantenservice of webcare regelen.

Nope, van VF naar Telfort.
Reputatie 8
Badge +15
Dan zou het gewoon moeten kunnen. Hier moet webcare dan even naar kijken. Die reageren vanaf morgen weer. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joost, kun je mij de volgende gegevens kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
- Te behouden nummer
- Einddatum contract VF

Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens Joost! Ik heb nummerbehoud zojuist voor je aangevraagd. Deze is in behandeling en zodra de aanvraag is goedgekeurd wordt je nummer op 24 november 2017 overgezet. De status van nummerbehoud kun je volgen via Mijn Telfort. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer