beantwoord

Nummerbehoud nog niet goedgekeurd

• 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedemiddag, vorige week heb ik besloten over te stappen naar een andere provider. Ik wacht momenteel enkel nog op goedkeuring van het nummerbehoud alvorens ik mijn nieuwe mobiele telefoon in ontvangst mag nemen. Wat is de gemiddelde duur voor een akkoord vanuit telfort. Telefonisch kreeg ik te horen dat hier enkele weken overheen kunnen gaan?

Alvast bedankt voor uw tijd
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 augustus 2019, 15:20

Hoi @Davds29, welkom hier op het forum! Wat jammer dat je gaat overstappen. Je mobiele nummer staat al in je profiel, dat is handig. Ik heb er meteen voor je naar gekeken.

Het lijkt erop dat je net ietsje te vroeg bent geweest met aanvragen van de overstap. Ik zie het verzoek staan, maar deze is afgekeurd, omdat je contract nog loopt. Je huidige contract loopt tot 16 december dit jaar. Je kan maximaal 4 maanden van tevoren een overstap aanvragen. Dat betekent ook dat de overstap nu wel goed moet gaan. Ik raad je aan om even navraag te doen bij de provider waar je de aanvraag hebt gedaan, zij kunnen je helpen om het nummerbehoud opnieuw aan te vragen.

Je bent natuurlijk altijd welkom om bij ons te blijven (of terug te komen), en mocht je vragen hebben, laat het gerust weten 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Davds29, welkom hier op het forum! Wat jammer dat je gaat overstappen. Je mobiele nummer staat al in je profiel, dat is handig. Ik heb er meteen voor je naar gekeken.

Het lijkt erop dat je net ietsje te vroeg bent geweest met aanvragen van de overstap. Ik zie het verzoek staan, maar deze is afgekeurd, omdat je contract nog loopt. Je huidige contract loopt tot 16 december dit jaar. Je kan maximaal 4 maanden van tevoren een overstap aanvragen. Dat betekent ook dat de overstap nu wel goed moet gaan. Ik raad je aan om even navraag te doen bij de provider waar je de aanvraag hebt gedaan, zij kunnen je helpen om het nummerbehoud opnieuw aan te vragen.

Je bent natuurlijk altijd welkom om bij ons te blijven (of terug te komen), en mocht je vragen hebben, laat het gerust weten 🙂
Hoi @Alexandra - Telfort, Bedankt voor je reactie, heb de nieuwe provider ingelicht en deze zouden als het goed is opnieuw een verzoek hebben ingediend. Hoop dat deze wel in goede orde kan worden verwerkt.

Heb altijd met veel plezier van telfort gebruik gemaakt en nooit problemen gehad. In dit geval was het een stuk voordeliger bij de nieuwe provider met veel extra's
Reputatie 8
Badge +9
@Davds29 Fijn om te horen dat je altijd tevreden bent geweest 🙂 Nogmaals, je bent altijd welkom (terug)! Ik ga er vanuit dat het verzoek nu gewoon goed gaat. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten.

Reageer