beantwoord

Nummerbehoud niet goed gegaan

• 13 maart 2018
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1
28 december heeft de Media Markt gezorgd dat ik van Simyo naar Telfort werd overgezet (dit vanwege een nieuwe telefoon). Er werd beloofd dat ik niks hoefde te doen.
Echter is het nummerbehoud niet goed gegaan en heb ik al wel € 20,00 aansluitkosten betaald + € 27,50 aan abonnement kosten. Daarbij zouden mijn maandelijkse kosten op € 22,00 zitten en is er dus te veel afgeschreven EN ik kan mijn nieuwe simkaart niet gebruiken.

Ik hoor graag hoe ik geholpen kan worden.
icon

Beste antwoord door Stephen 11 april 2018, 11:36

Bedankt voor de facturen Quirine! Ik heb deze zojuist vergoed. De vergoeding wordt met jouw volgende factuur verrekend.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je al een bevesting ontvangen dat je nummerbehoud is goedgekeurd
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Quirine, welkom op het forum! Ik heb even voor je gekeken in het systeem en helaas zijn er een aantal zaken misgegaan.
Ik zie dat nummerbehoud helaas niet is uitgevoerd. Als je mij onderstaande gegevens kenbaar maakt via een privébericht dan zal ik deze opnieuw voor je aanvragen.
- naam vorige provider
- einddatum contract vorige provider
- simkaartnummer vorige provider
- klantnummer vorige provider.

De aansluitkosten zijn onterecht in rekening gebracht. Je maakt al gebruik van Telfort Thuis dus ik zal een vergoeding aanmaken.
Jouw factuurdatum is de 4e van de maand maar omdat het abonnement op 26 februari 2018 van start is gegaan is de eerste factuur hoger omdat je dus ook betaalt voor de periode van 26 februari tot 4 maart.
Vanaf volgende maand betaal je de normale abonnementskosten.
In het systeem zie ik wel dat de simkaart is geactiveerd. Ontvang je geen service? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de gegevens Quirine! Ik heb zojuist nummerbehoud voor je aangevraagd. Er moet altijd minstens een maand tussen zitten dus je nummer wordt op 16 april 2018 overgezet. Tot die tijd ben je bereikbaar op het tijdelijke nummer dat je van ons hebt ontvangen.
Ik heb ook een vergoeding aangemaakt voor wat betreft de aansluitkosten. Deze worden met jouw volgende factuur verrekend. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de facturen Quirine! Ik heb deze zojuist vergoed. De vergoeding wordt met jouw volgende factuur verrekend.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 1
Hoi Stephen,

Bedankt voor de snelle reactie en het fijne handelen!

Groetjes!

Reageer