beantwoord

Nummerbehoud: lekker klantvriendelijk

• 17 mei 2017
  • 2 reacties
  • 472 keer bekeken

Je bent een bestaande klant (glasvezel) en vraagt ook een mobiel abo aan (sim-only).

Het activeren van de sim kaar gaat goed maar nummerbehoud aanvragen maken we onmogelijk:
je moet inloggen, nee niet met je bestaande inloggegeven maar met het tijdelijke mobiele nummer.

Daarvoor moet je een wachtwoord hebben

Als je dat moet je wijzigen

als je dat doet dan krijg je de melding probeer het later nog eens

Hoe vaak je het probeert, maakt niet uit, het werkt gewoon niet

Dan vul je een klacht in. He ik kan in het klachtenformulier over nummerbehoud zelfs de gegevens invullen die ze nodig hebben. Maar helaas, na het verzenden komt de melding dat je helaas eerst had moeten inloggen, met het 06 nummer, en het wachtwoord, waar iets mee was.

Wat een $#@#@$#@ systeem
icon

Beste antwoord door Stephen 22 mei 2017, 14:16

Hallo Rob, bedankt voor de gegevens. Ik heb nummerbehoud zojuist voor je aangevraagd. Deze is in behandeling en als het wordt goedgekeurd dan wordt je nummer op 30 mei overgezet. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via Mijn Telfort. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rob, welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om nummerbehoud aan te vragen. Als je mij onderstaande gegevens kenbaar maakt via een privébericht dan help ik je graag verder met het aanvragen van nummerbehoud.
- Naam en adresgegevens
- 06-nummer Telfort.
- 06-nummer vorige provider
- Einddatum contract vorige provider.
- Simkaartnummer vorige provider

Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rob, bedankt voor de gegevens. Ik heb nummerbehoud zojuist voor je aangevraagd. Deze is in behandeling en als het wordt goedgekeurd dan wordt je nummer op 30 mei overgezet. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via Mijn Telfort. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer