Nummerbehoud is gisteren om 11 uur al doorgevoerd en telefoon doet het nog niet

  • 11 december 2012
  • 11 reacties
  • 3253 keer bekeken

Badge
Na een nieuw abonement afgesloten te hebben met Telfort met nummerbehoud , na 5 telefoontjes , nu 5 tot 10 dagen te moeten wachten tot ik waarschijnlijk geholpen word!

Nummerbehoud is gisteren om 11 uur al doorgevoerd en telefoon doet het nog niet.
Niet aangemeld bij netwerk!

Aangezien dit een zakelijk bereikbaar nummer betreft KOST dit mij klanten.
Goed begin voor een nieuwe klant Telfort!


Als het aan mij ligt lever ik de hele zooi in. Maar dat kan niet volgens de klantenservice?????

Ik kan het mij niet permiteren om NIET bereikbaar te zijn !

Ja ik ben BOOS

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Uiteraard heb je de Telfort SIMkaart in je telefoon? en is die geactiveerd inmiddels?
Kan je in "Mijn Telfort" mobiel de status zien van je nummerbehoud?
Badge
Ja telfort kaart sim zit in de telefoon.
geactiveerd lijkt me wel , via mijn telfort kan ik hem niet activeren en via klantenservice is hij al 2x gereset.

Status van nummerbehoud stond gister op afgerond , staat er nu niet meer bij.
Kreeg gisteren om 11 uur een berichtje van telfort dat nummerbehoud uitgevoerd was en ik vanaf toen bereikbaar zou zijn.

Hij geeft nu aan als ik bel ......niet aangemeld bij netwerk.
Reputatie 8
Badge +17
heb je netwerkselectie op KPN staan, of eventueel automatisch?
heb je roaming AAN staan?
Badge
Hij geeft bij alles kan niet verbinden aan. Dus ook bij nl kpn 
Of ik roaming aan of uit zet , kan op geen enkele manier verbinding maken. (stond uit , staat nu aan)
Reputatie 8
Badge +16
En de allerbelangrijkste, al UIt en AAN gezet? (desnoods accu eruit)
Badge
Ja ook , ook simkaart eruit gehad , accu , 10 minuten uit ...... echt alles al. (tenminste wat ik zelf kon bedenken)
Reputatie 8
Badge +17
Dan zal je moeten wachten totdat WebCare dit topic oppakt.
Reputatie 3
Badge +1
@sylvana,

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om niet bereikbaar te zijn. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@sylvana,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Er is een reset op het netwerk uitgevoerd. Ik adviseer je het toestel uit- en aan te zetten. Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
Badge
EINDELIJK !!
Hij doet het :D

Dit herstel is al 3 x eerder uitgevoerd zoals ik begrepen heb van de klantenservice.
En nu de 4de keer werkt het.

BEDANKT!

Kan nu ook gebeld worden dus super.
Reputatie 3
Badge +1
@sylvana,

Wat fijn dat het werkt!
Het ging om een andere reset die zojuist is uitgevoerd door één van onze specialisten.
Excuses voor het ervaren ongemak en veel belplezier!

Denise

Reageer