nummerbehoud bij overstappen naar nieuwe provider

• 25 november 2012
  • 13 reacties
  • 3827 keer bekeken

Badge
Hallo,

Heb nu al tot 3x toe nummerbehoud aangevraagd omdat ik van telfort naar Tmobile ga.
Krijg steeds een afwijzing dat het niet mogelijk is om mijn nummer mee tenemen.

Abonnement bij Telfort reeds opgezegd en stopt 23/12/12
Bij Tmobile zegt men dat het nummer niet bestaat, terwijl ik er al jaren mee bel? Hoe kan dit?

Zie onderstaande status

25-11-2012

Nummerbehoud (uitporteren)

310121125783203894

06************

Closed

Wat houdt dit in?
Waarom kan ik mijn nummer niet meenemen naar T mobile?
Abonnement beeindigd bij Telfort op 23/12/12.
Hier reeds bericht van gehad.

Het gaat om telefoon nummer: 06-************

Vr, groet,
Visser
Graag zo spoedig mogelijk bericht

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Visser47,

Spijtig om te lezen dat het niet lukt om nummerbehoud aan te vragen. Graag ga ik voor je na of jou nummer uitgeporteerd kan worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Visser47,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Op 05-11 is er een migratie naar prepaid aangevraagd. Doordat deze aanvraag is doorgevoerd wordt de aanvraag voor nummerbehoud automatisch geblokt. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die deze order kan verwijderen en opnieuw een aanvraag voor nummerbehoud kan doorvoeren. Je wordt z.s.m. op de hoogte gesteld.

Denise
Badge
Hartelijk dank voor het regelen. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg. Gebeurd dit per post of email? Moet ik nogmaals nummer behoud aanvragen bij nieuwe provider? Als het geregeld is bij Telfort?
Reputatie 3
Badge +1
@Visser47,

Hier wordt telefonisch of per mail contact over opgenomen. Zodra deze order is verwijderd kun je opnieuw nummerbehoud aanvragen via de nieuwe provider.

Denise
Badge
[quote]@Visser47,

Heb nog niks gehoord ,kan dat kloppen?Hoelang gaat het ongeveer duren?
Badge
Heb nog niks gehoord qua mail of telefoontje.Hoe lang kan het gaan duren?
Badge +2
@Visser47,

De huidige status is voor jou opgevraagd. Zodra ik een reactie heb ontvangen, meld ik dat hier.

Daphne
Badge
@Visser47,

De huidige status is voor jou opgevraagd. Zodra ik een reactie heb ontvangen, meld ik dat hier.

Daphne

Al iets bekend? het wordt krap
Reputatie 3
Badge +1
@Visser47,

Mijn excuses voor de late reactie. De order waardoor er geen nummerbehoud aangevraagd kon worden is verwijderd. Hierover ben je volgens onze gegevens op de hoogte gesteld. Het is vanaf nu mogelijk om opnieuw nummerbehoud aan te vragen.
Ben je hiermee voldoende geholpen?

Denise
Badge
@Visser47,

Mijn excuses voor de late reactie. De order waardoor er geen nummerbehoud aangevraagd kon worden is verwijderd. Hierover ben je volgens onze gegevens op de hoogte gesteld. Het is vanaf nu mogelijk om opnieuw nummerbehoud aan te vragen.

Denise

Ga het nog maals proberen, dank alvast , werkt het niet dan hoort u van mij
Badge
@Visser47,

Denise

Bedankt voor het regelen, heb opnieuw nummer behoud aangevraagd en het is goed gekeurd door de nieuwe provider. Nog maals dank.
Reputatie 3
Badge +1
@Visser47,

Bedankt voor je terugkoppeling en wat fijn dat het is gelukt!

Denise
Badge
@Visser47,

Bedankt voor je terugkoppeling en wat fijn dat het is gelukt!

Denise

Maar nu het volgende probleem:
Waarom wordt mijn nummer pas op 27/12 omgezet naar Tmobile, terwijl mijn contract bij telfort afloopt op 23/12????
Heb dus 4 dagen geen telefoon?

Reageer