beantwoord

Nummerbehoud bij een verlenging van mijn abonnement

  • 28 april 2018
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en een nieuwe bijbehorende smartphone uitgekozen.
Er werd mij echter niet de keuze tot nummerbehoud gegeven.
Mag ik ervan uitgaan dat dit dan automatisch gedaan wordt? Ik wil mijn huidige nummer uiteraard behouden.

Met vriendelijke groet,

dhr. M. Groeneweg

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door jimny 29 april 2018, 05:51

Als je het huidige abonnement verlengd hebt dan behoud je gewoon je eigen nummer, dus is nummerbehoud niet aan de orde, wat is de ingangsdatum van de verkenging
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je het huidige abonnement verlengd hebt dan behoud je gewoon je eigen nummer, dus is nummerbehoud niet aan de orde, wat is de ingangsdatum van de verkenging
Als je je simkaartje in je nieuwe telefoon doet heb je je nummer overgezet.
Ah ja, stom van me, bedankt.
Mijn huidige abonnement stopt 24 juni.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi mgroeneweg, welkom op het forum! Fijn dat het duidelijk is met de antwoorden van jimny en nelly jacoba 🙂. Voor de zekerheid is het altijd beter om te vragen, dus dat is absoluut niet stom. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag en anders veel plezier met je nieuwe telefoon!

Reageer