Nummerbehoud afgewezen

pietromkes
Ik had bij het afsluiten van abonnement nummerbehoud aangevraagd, maar kreeg vervolgens een sms dat dit was afgewezen omdat het nummer en klantnummer niet overeen kwamen. Dit kon ik via Mijn Telfort aanpassen. Echter lukt dit niet en krijg dan ook een fout.

7 reacties

Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Piet, welkom op het forum van Telfort! Ik heb je berichtje al gelezen! Naar aanleiding hiervan heb ik een nieuw verzoek gedaan. Je krijgt hier per sms een bevestiging van. Laat je het mij weten als het allemaal werkt op de 20 april? Hoor heel graag van je.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi Piet, dank voor het aanvullende bericht. Ik heb het klantnummer toegevoegd. Ga ervan uit dat het nu in orde komt. Mocht je nog vragen hebben trek dan aan de bel, ik help je dan met plezier verder.
pietromkes
Michael - Telfort schreef:

Hi Piet, dank voor het aanvullende bericht. Ik heb het klantnummer toegevoegd. Ga ervan uit dat het nu in orde komt. Mocht je nog vragen hebben trek dan aan de bel, ik help je dan met plezier verder.

Helaas weer afgewezen met dezelfde melding dat het klantnummer niet klopt. Ik heb Hollandsnieuwe een mail gestuurd met de vraag waarom dit niet klopt.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Piet. Heel goed dat je zelf deze checkvraag aan hen stelt. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
pietromkes
Michael - Telfort schreef:

Hoi Piet. Heel goed dat je zelf deze checkvraag aan hen stelt. Ik ben benieuwd naar hun reactie.

Zie PB
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Piet, dank voor je bericht. Wederom heb ik het ingediend met de gegevens die je me stuurde in het privévenster. Mocht hier ook niets uitkomen, dan zal ik mijn collega's er naar laten kijken. Laat je het weten?
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Piet, in een privébericht geef je aan dat het nummerbehoud inmiddels in orde is gemaakt. Hulde daarvoor! Veel plezier ervan

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)