beantwoord

Nummerbehoud aanvraag werkt niet

• 19 juni 2017
  • 5 reacties
  • 557 keer bekeken

Ik heb op 29-4-2017 mijn abonnement aangevraagd en kon toen nog geen nummerbehoud kiezen omdat t-mobile abonnement pas 26-7-2017 afloopt.Nu zit ik inmiddels wel in de periode van 60 dagen voor einde contract en wil ik het nummerbehoud aanvragen middels het formulier. Alleen telkens als ik de juiste informatie invul krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

In verband met privacy zijn persoonlijke gegevens verwijderd en toegevoegd aan het profiel.
icon

Beste antwoord door Deborah 24 juni 2017, 15:29

Hoi Bert, ik ben erachter waarom je de foutmelding in Mijn Telfort krijgt. Je abonnement is namelijk al bij ons ingegaan, waardoor je via Mijn Telfort geen nummerbehoud meer kunt aanvragen. Nummerbehoud kun je zelf alleen voor de ingangsdatum van je tijdelijke nummer aanvragen. Zojuist heb ik als nog nummerbehoud voor je aangevraagd en de periode voor de overstap voor je vergoed, om dubbele kosten te voorkomen 😳.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bert, welkom op het forum en bij Telfort 😳. Hier kan ik je mee helpen! Welke foutmelding krijg je precies in Mijn Telfort? Kun je het in een andere browser proberen en een ander apparaat? Het is mogelijk dat de browser de foutmelding veroorzaakt. Ik hoor het graag van je!
Zoals je in de afbeelding kan zien lukt het nog steeds niet.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bert,

Jammer dat het nog niet gelukt is. Lukt het wel op een ander apparaat? Ik kan het ook voor je in orde maken. In een privébericht heb ik je om extra gegevens gevraagd 😳.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bert, ik ben erachter waarom je de foutmelding in Mijn Telfort krijgt. Je abonnement is namelijk al bij ons ingegaan, waardoor je via Mijn Telfort geen nummerbehoud meer kunt aanvragen. Nummerbehoud kun je zelf alleen voor de ingangsdatum van je tijdelijke nummer aanvragen. Zojuist heb ik als nog nummerbehoud voor je aangevraagd en de periode voor de overstap voor je vergoed, om dubbele kosten te voorkomen 😳.
Geweldig. Bedankt voor uw hulp.

Reageer