beantwoord

Nummerbehoud

• 23 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 213 keer bekeken

Reputatie 1
Hoelang duurt het todat een tijdelijk nummer word overgezet naar je vaste nummer?M,n zoon is nog steeds niet bereikbaar op z,n eigen nummer...
icon

Beste antwoord door a1982 25 augustus 2018, 12:06

Nummer is overgezet helemaal super!🤗
Bekijk reactie

11 reacties

Standaard is 2 maanden bij overstappen naar een andere provider. Er zou in de papieren een gewenste datum moeten staan voor het nummerbehoud met een ingangs datum van het contract.
Reputatie 1
Ook als het nummer prepaid was?
Ik dacht dat het sneller ging met prepaid.. helaas nog even wachten voor hem🙈bedankt voor het snelle antwoord🤗
Prepaid van Telfort?
Reputatie 1
Ja prepaid van telfort
Reputatie 2
Van Hema mobiel prepaid naar Telfort abo duurde het bij mij een paar dagen
Reputatie 1
Oke dan wachten we het af 🤗
Reputatie 8
Badge +11
Hallo a1982, welkom op ons forum 🙂 Het kan inderdaad enkele dagen duren voordat het nummer is overgezet van prepaid naar een abonnement, als het goed is heeft je zoon nu wel een tijdelijk nummer toch? Wanneer is de aanvraag precies gedaan? In je eerste bericht zeg je 'nog steeds niet', dat lijkt alsof de aanvraag al een tijdje geleden was gedaan. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Maandag 20 augustus is het aangevraagd hij heeft nu inderdaad een tijdelijk nummer.
Maar z,n eigen nummer wilt hij graag behouden alleen duurt het wel erg lang voor een prepaidnummer🤔die van mij was binnen een dag omgezet ...
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me ook goed voorstellen dat hij zijn eigen nummer wil behouden. Als ik over zou gaan stappen zou ik mijn nummer ook niet kwijt willen. Zou je zijn 06-nummer, de postcode en huisnummer invoeren bij het vakje 'Extra informatie' op je profiel en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik het voor jullie nakijken!
Reputatie 1
Reputatie 8
Badge +11

Ah kijk aan, helemaal goed! Fijn dat het is overgezet en nu werkt :)
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, je kunt dan een nieuw topic openen.

Reageer