Nummerbehoud

• 21 februari 2018
  • 6 reacties
  • 180 keer bekeken

Reputatie 1
Begin december overgegaan van Telfort prepaid naar een abo met nummer behoud. Na ca. 20 uur chatten, bellen en e-mailen, nog steeds geen nummerbehoud op mijn abo. Vanmorgen een e-mail ontvangen dat mijn oude nummer, dus wat behouden moest blijven, is afgesloten. Moet nu bellen met een tijdelijk nummer, wat bij niemand bekend is, dus niet te bereiken. Telfort service gebeld, kan niets aan gedaan worden. Wordt nu toegezegd dat per 26-2 alles in orde komt, dat is dus de 9e maal dat er een toezegging gedaan wordt. Alles wordt aan een "nieuw systeem" geweten, maar de afsluiting kan wel doorgevoerd worden , maar de aansluiting niet. Zelden zulke amateurs gezien

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo mavanna, welkom op het forum! Wij zijn inderdaad overgestapt naar een nieuw systeem waardoor er inderdaad problemen waren met nummerbehoud. Deze zijn inmiddels grotendeels verholpen en nu moet het wel mogelijk zijn om nummerbehoud uit te voeren.
Laat je de 26e even weten als het is gelukt? Bij voorbaat dank en excuses voor het ongemak.
Per 17 april zou na het afsluiten van mijn Telfort mobiele telefoonabonnement alles geregeld zijn, nou, mooi niet! Via de chat contact met Telfort gehad, volgens Telfort was mijn nummer (dat ik al drie miljoen jaar gebruik!!!) niet bekend bij Vodafone, ik moest Vodafone maar 'ns even bellen. Na uitleg van mijn probleem vraagt de Vodafone-medewerker wat mijn telefoonnummer is, dat heb ik amper doorgegeven of ik krijg te horen "ja, dat nummer is ons bekend". Wie zit er nou te slapen?

Ik bel dus met Vodafone wat me 10 cent per minuut kost en om te testen of mijn mobiele nummer al bereikbaar is bel ik steeds met mijn vaste Telfort nummer naar mijn mobiel, kost elke keer 12 tot 16 cent voor drie seconden contact, dubbele winst voor Telfort terwijl ze een wanprestatie leveren.

Het tijdelijke nummer dat ik kreeg werkt ook niet, nou, geweldig zeg!

Heel veel geslijm en mooipraterij als je je aanmeldt maar even een mailtje of telefoontje of de overschakeling naar wens is verlopen? Nee hoor, zodra het contract is getekend ben je niet meer interessant.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tel-eurgesteld-fort, welkom op het forum! Ik betreur het dat nummerbehoud is mislukt. Kun je mij ter verificatie het telefoonnummer dat je wilt behouden kenbaar maken in een privébericht? Daarbij ontvang ik ook graag je klantnummer van Vodafone en het simkaartnummer van je te behouden nummer. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Binnen twee dagen zou ik bericht ontvangen, helaas heb ik weer voor niks zitten wachten. Telfort Mobiel abonnement en Telfort Alles in één heb ik daarom beide opgezegd.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens! Zoals je ziet heb ik je reactie weggehaald omdat ik die informatie graag in een privébericht had ontvangen. Ik heb onze nummerbehoud afdeling op de hoogte gesteld. Zij gaan dit onderzoeken en binnen twee werkdagen ontvang je bericht hierover.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Reageer