Nummerbehoud

• 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Goedendag,

Recent heb ik een Telfort sim only abonnement met nummerbehoud afgesloten. Inmiddels heb ik vernomen dat het over te nemen nummer bij de oude provider is vrijgegeven.

Van Telfort heb ik echter bericht gekregen dat mijn nummer eerst per 31-7-2017 overgezet gaat worden. ????

Ik weet dat het sneller kan daar er bij het afsluiten van het abonnement reeds met Telfort is gebeld hierover. Het nogmaals aanvragen van nummerbehoud geeft me een melding dat het niet toegestaan is vanwege een lopend proces hiervoor.

Graag zou ik willen dat het uiterlijk nog eind deze week wordt overgezet, zodat ik weer bereikbaar ben op het nummer. Wie gaat me hierbij helpen?

Bvd.

Mvg,

Patrick

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Patrick, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt.
Helaas gaat het niet lukken om nummerbehoud te vervroegen. Het systeem trekt altijd minstens een maand uit voor het overzetten van een nummer.
Als ik je huidige aanvraag annuleer en een nieuwe indien dan wordt je nummer op nog een latere datum overgezet. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer