Nummer overzetten? Onbereikbaar

• 9 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb vanochtend om 9uur51 een sms ontvangen met de tekst:
Beste klant, zoals afgesproken zetten wij op 9-10-2017 het nummer ***** (mijn nummer) over naar dan ander Telfort abonnement. Mvg, Telfort

sindsdien ben ik onbereikbaar, ik kan ook niet inloggen op Mijn Telfort. Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement verlengd, het kan best zijn dat die vandaag ingaat, maar ik heb (volgens mij) geen nieuwe simkaart ontvangen.
Wat moet ik nu doen ? Bellen naar de klantenservice gaat dus niet, want ik heb alleen een mobiele telefoon..

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Heb je al eens je mobiel opnieuw opgestart ? (uit en weer aan zetten)
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mkolthof, welkom op het forum! Vreemd dat je nu onbereikbaar bent na het overzetten van je nummer. Heb je je telefoon ook opnieuw opgestart zoals cobus heeft aangegeven?
Ja dat heb ik al gedaan, ook handmatig netwerk gekozen etc... ik zou gemaild worden door backoffice maar nog niets gehoord vaanvond
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie! Ik zie inderdaad dat de backoffice jouw case in behandeling heeft. Zojuist heb ik hen een reminder gestuurd om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. Laat je even weten zodra je bent gemaild? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van de Backoffice. Op een nieuwe ontvangen simkaart is je aansluiting actief. Kun je mij via een privébericht het simkaartnummer van je simkaart kenbaar maken?
Heb je geen nieuwe simkaart ontvangen dan kun je via Mijn Telfort gratis 1 aanvragen. In afwachting van jouw berichtje.

Reageer