beantwoord

Nummer blokkeren

• 8 juni 2012
  • 3 reacties
  • 2221 keer bekeken

Badge
Mijn vraag is kan telfort een nummer blokkeren zodat we daar geen smsjes meer van krijgen.
Laat ik het even uitleggen :
We hebben een telefoon ingeleverd bij de mediamarkt zodat we daar geld voor krijgen (tja wij zijn nu eenmaal nederlanders)
nu is het zo dat in die telefoon de functie diefstal aan stond met ons andere mobile nummer van telfort. Zodat als die telefoon gestolen werdt wij een smsje kregen. met het bij behorende nummer. Maar toen wij de telefoon hebben verkocht zijn wij die functie vergeten uit tezetten. We krijgen dus nu regelmatig een smsje dat de telefoon is gestolen.
icon

Beste antwoord door Laila 12 juni 2012, 12:13

@mennowap,

Welkom op het forum! Wij kunnen geen telefoonnummers blokkeren. Sommige toestellen beschikken over deze functie (blokkeerlijst), wellicht dat uw toestel dat ook heeft. Als het goed staat het mobiele nummer van de afzender ook in de sms. Ik adviseer u om deze persoon te bellen en te vragen om de functie uit te zetten en uw telefoonnummer te verwijderen. Neem anders contact op met Samsung, hopelijk kunnen zij u verder helpen.

@Cor,

Het is geen instelling van een provider, maar een toestelinstelling. Zie het onderstaande filmpje:

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Dat zal iets zijn van de betreffende provider. Kan je misschien contact opnemen met het bedrijf van die melding en dat uitzetten?
Badge
Dat zal iets zijn van de betreffende provider. Kan je misschien contact opnemen met het bedrijf van die melding en dat uitzetten?

De melding is een sms van de telefoon zelf het is een instelling in de telefoon het betreft hier de i8000 van samsung beter bekend als de omnia 2 met windows mobile.
En onze provider is telfort.
Badge
@mennowap,

Welkom op het forum! Wij kunnen geen telefoonnummers blokkeren. Sommige toestellen beschikken over deze functie (blokkeerlijst), wellicht dat uw toestel dat ook heeft. Als het goed staat het mobiele nummer van de afzender ook in de sms. Ik adviseer u om deze persoon te bellen en te vragen om de functie uit te zetten en uw telefoonnummer te verwijderen. Neem anders contact op met Samsung, hopelijk kunnen zij u verder helpen.

@Cor,

Het is geen instelling van een provider, maar een toestelinstelling. Zie het onderstaande filmpje:

Laïla

Reageer