beantwoord

Normale sim omzetten naar een micro sim.

• 31 mei 2012
  • 7 reacties
  • 7395 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe galaxy s 3 ontvangen. Nou heb ik bij telfort een sim only abonnement lopen met een normale sim kaart. Ik heb heb zelf (dom genoeg) de simkaart kleiner gemaakt (hij past precies en hij ziet er gewoon "normaal" uit) omdat ik hem bij mij in de buurt niet kan laten knippen of vervangen. Nu doet hij het (uiteraard) niet. Ik vroeg me af of iemand weet hoe duur het is om mijn (verpeste) simkaart over te zetten naar een goed werkende micro sd bij een telfort winkel? En of dat uberhaupt wel mogelijk is als hij is "verknipt" (de chip is nog wel helemaal in tact).
icon

Beste antwoord door Laila 31 mei 2012, 16:08

Welkom op het forum Fedie! U kunt via de winkel gratis een nieuwe microsimkaart afhalen, ongeacht de status van uw huidige simkaart. U behoudt gewoon hetzelfde telefoonnummer. Vergeet niet om uw pinpas en ID-bewijs mee te nemen.

Laïla
Bekijk reactie

7 reacties

Badge
Welkom op het forum Fedie! U kunt via de winkel gratis een nieuwe microsimkaart afhalen, ongeacht de status van uw huidige simkaart. U behoudt gewoon hetzelfde telefoonnummer. Vergeet niet om uw pinpas en ID-bewijs mee te nemen.

Laïla
Bedankt voor je snelle reactie!! Dan ga ik dit weekend gelijk eventjes langs:)
Hallo,
Ik heb een sim-only abonnement bij Telfort en ik heb sinds kort een Iphone waar ik ook een microsimkaart voor nodig heb. Begrijp ik hieruit dat ik deze gratis bij de telfortwinkel kan halen? Ik las op de site namelijk dat dit 20 euro kost.
Hoi sarah,

Op de site kost dit idd 20 euro. Ik heb hem vandaag bij de telfort winkel om laten zetten. Ik moest mn id kaart laten zien en 1 cent pinnen ter controle. Dat was het.. dus als ik jou was zou ik het lekker via de winkel doen.. succes!
Ik heb bij mediamarkt galaxy s3 gekocht en had nog normale simkaart. Ze hebben daar een speciale kniptang en hebben ze mijn simkaart verknipt tot microsim en dat werkt goed. Je hoeft dus geen nieuwe simkaart aan te vragen.
Is dit bij alle winkels en verkooppunten die op deze website staan mogelijk of alleen bij de telfort winkels?
Badge +2
@Caroline81,

Is dit bij alle winkels en verkooppunten die op deze website staan mogelijk of alleen bij de telfort winkels?

Alleen bij de Telfort winkels.

Daphne

Reageer