Nokia Lumia 800 Geluid Kapot/niet tevreden mee

• 4 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 2590 keer bekeken

Badge
Hallo . Ik heb al een paar maanden mijn nokia lumia 800 Maar ben er niet tevreden mee. IK wou vandaag me iemand bellen en in eens hoorde ik niks over gaan .  Ik werd opgenomen en hoorde nog niks . Als ik gebeld wordt stoort mijn ringtoon . en ik kan geen muziek meer luisteren. Als ik me oortjes In Doe hoor ik alles wel in eens goed . Ik denk dus dat me spieker kapot is . Ik kan dit niet na kijken omdat ik de nokia lumia 800 ook niet open kan maken. Mijn vraag hier van dus is wat nu ? Moet ik naar de winkel gaan en het zeggen dat ik niet tevreden ben met de telefoon? want dit kan zo gewoon niet . ik kan niet bellen of muziek luisteren.

Nu heb ik ook dat ik niet alleen on te vreden ben met het geluid en kwaliteit maar ook met de verbinding . ik heb soms gewoon totaal geen verbinding en dan kan ik niet whatsappen of op internet . Ik betaal 40 euro in de maand voor dit abbonement en de telefoon werkt soms gewoon niet .

Ik wil graag een antwoord op wat ik hier nu mee moet doen .

1 reactie

is gewoon hoor van nokia 800 je verbinding met een ander is slecht , overgaan maar 2 keer dan ben je verplicht terugte bellen dus ik betaal , helaas krijg je krijg je van telfort te horen helaas u heb getekent voor 2jaar of het nu leuk vind of niet ,Naar de winkel toe gaan helpt ook niet die stuur je door naar telfort. dus we zijn spaarpotten van telfort , gewoon een ander mobiel nemen via ander provider dan maar een ander nummer , je bel tegoed naar beneden doen en geen internet meer doen. je spekt telfort zolang je daar een contract heb. gewoon vrienden en kennissen waarschuwen , opletten bij telfort, want hun doen voor, van we zijn zo goedkoop en goed, maar ik zit met het zelfe probleem , plus nokia 800 is slecht bereikbaar. en te ontvangen

Reageer