Nokia Lumia 800 gaat niet meer aan.

• 12 januari 2012
  • 2 reacties
  • 8480 keer bekeken

Sinds 1 januari 2012 in het nieuwe abbonement voor me ingegaan. Hierbij het ik een Nokia Lumia 800. Ik was erg tevreden over de Lumia totdat deze vorige week niet meer wilde opstarten.

Na alle verschillende opties geprobeerd (hard-reset, soft-reset, 24 aan de lader).Wilde te telefoon nog steeds niet opstarten. Uiteindelijk naar de telfort winkel gegaan. Hier kregen ze de telefoon plotseling wel weer werkend. Wel hebben ze geconstateerd dat de telfoon toen inderdaad problemen ondervond.

Een week later weer hetzelfde probleem. Nokia geeft geen krimp. Als de lader eringaat geen geluid. Weer van alles geprobeerd. Ben weer genoodzaakt om naar de Telfort winkel te gaan.

Als ik ga kijken op verschillende fora's, lijkt dit probleem veelvuldig voor te komen http://discussions.nokia.sg/t5/Nokia-wi ... 979/page/2.

Ik ben bang dat als ik de telfoon naar de Telfort winkel breng, hij wordt opgestuurd en ik de telefoon voor langere tijd kwijt ben. Ik verwacht eigenlijk de telfoon te kunnen omruilen voor een wel werkend exemplaar. Je mag toch verwachten dat zo een telefoon gewoon goed is.

Wat zijn de procedures hiervoor? Kan je de telfoon omruilen, of wordt deze altijd opgestuurd. Verder ben ik ook benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers. Hebben jullie ook last gehad van dezelfde problemen?

2 reacties

Dit treedt bij mij alleen op als de batterij helemaal leeg raakt. Ondanks dat ik de Lumia vervolgens laat opladen start de Lumia 800 in eerste instantie niet meer door en toont het scherm enkel een afbeelding van een lege batterij.

Na pakweg 30 - 90 minuten opladen hou ik de powerbutton 8 - 10 seconden ingedrukt om de Lumia 800 uit te schakelen. Deze start dan vanzelf weer op. Afhankelijk van of de batterij weer voldoende is opgeladen start de Lumia normaal door of zie ik die batterij en probeer ik het later nog eens.

Succes!
Ik heb precies hetzelfde probleem...nadat de accu geheel leeg was..de Tel. aan de oplader gelegd..
Geen pieptoon en na uren aan de lader blijft hij dood...wat ik ook probeer..
Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden of moet ik echt terug naar de winkel...

Reageer