beantwoord

Nog steeds geen geld terug na annulering abonnement

• 9 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 4 juli mijn abonnement geannuleerd (https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/geld-terug-na-annulering-mobiel-abonnement-69259), nog steeds mijn geld niet terug. Het zou een maand duren, daar zijn we al overheen. Wanneer kan ik mijn geld verwachten?
Laat gezegd zijn dat ik deze service van telfort echt onacceptabel vind. Als klant moet je altijd gelijk betalen, geen dag te laat. En van jullie hoor ik niets meer. Valt me erg tegen.

Ik hoor het graag.

Marielle
icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 15:55

Hallo Marielle, bedankt voor het nogmaals aankaarten van dit probleem. Het is voor te stellen dat je graag je centen terug wilt, dat lijkt me ook niet meer dan redelijk. Helaas is het voor ons niet mogelijk om direct actie te ondernemen nadat je geannuleerd hebt omdat er een heel systeem achter hangt die dit regelt. Het duurt dan even.

Mijn collega heeft je inmiddels per e-mail geïnformeerd over de terugbetaling. 10-8 is het teveel betaalde bedrag teruggestort. Meer informatie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Ik ga ervan dat je zo voldoende weet. Sorry voor het ongemak! :(

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt!
Bekijk reactie

2 reacties

Ik zou graag een reactie van jullie krijgen. Jullie zijn erg slecht bereikbaar. Ik wil graag een update.

Mariëlle
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Marielle, bedankt voor het nogmaals aankaarten van dit probleem. Het is voor te stellen dat je graag je centen terug wilt, dat lijkt me ook niet meer dan redelijk. Helaas is het voor ons niet mogelijk om direct actie te ondernemen nadat je geannuleerd hebt omdat er een heel systeem achter hangt die dit regelt. Het duurt dan even.

Mijn collega heeft je inmiddels per e-mail geïnformeerd over de terugbetaling. 10-8 is het teveel betaalde bedrag teruggestort. Meer informatie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Ik ga ervan dat je zo voldoende weet. Sorry voor het ongemak! :(

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt!

Reageer