beantwoord

Nog steeds facturen na opzegging mobiel abonnement

  • 6 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Hallo, Ik heb eerder in 2019 mijn abonnement (prepaid) opgezegd. Hiervoor van Telfort ook een bevestiging gehad.
De facturen blijven maar aankomen en ik krijg via mail geen antwoord van de klantenservice.
Graag oplossen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja 6 augustus 2019, 15:13

Dag @gpcall55. Van harte welkom hier. Het is zeker niet de bedoeling dat je nog facturen ontvangt als je abonnement is opgezegd. Ik zie dat je er tussen haakjes 'prepaid' achter hebt gezet. Bedoel je in dit geval je Sim Only abonnement? Het lijkt erop dat dit nog niet is beëindigd. Ik vind aan onze kant ook geen verzoek tot opzegging terug. Hoe heb je de opzegging doorgegeven? En op welke datum? Ik heb zelf niet de mogelijkheid om de opzegging alsnog door te voeren. Je kunt je het beste laten terugbellen door mijn collega's, zodat je abonnement alsnog zo snel mogelijk wordt beëindigd.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Dag @gpcall55. Van harte welkom hier. Het is zeker niet de bedoeling dat je nog facturen ontvangt als je abonnement is opgezegd. Ik zie dat je er tussen haakjes 'prepaid' achter hebt gezet. Bedoel je in dit geval je Sim Only abonnement? Het lijkt erop dat dit nog niet is beëindigd. Ik vind aan onze kant ook geen verzoek tot opzegging terug. Hoe heb je de opzegging doorgegeven? En op welke datum? Ik heb zelf niet de mogelijkheid om de opzegging alsnog door te voeren. Je kunt je het beste laten terugbellen door mijn collega's, zodat je abonnement alsnog zo snel mogelijk wordt beëindigd.

Reageer